למוטי / איש הרוח

למוטי / איש הרוח../images/Emo9.gif

אני יודעת שתרצה "להרוג" אותי אבל... לא ידעתי אם זה כן צנוע או לא צנוע אבל... זאת שבת האופרוף שלך ומגיע לך מזל טוב. אז... מזזזזזזזזל טווווווווווווווב (((((:) נ.ב. לפחות אני יודעת שאצלך דוד צבי לא צריך לבוא עם אקדח כמו האבא שבתמונה(((((:)
 

מנדל

New member
למוטי ואיראלה הרבה הרבה

מזל טוב שיהיה לכם חיים מאושרים. שבת שלום. מנדל.
 

מיקי*

New member
המון המון מזל"ט טוב לכם

בשבת החתן והכלה שלכם. מי יתן ותרוו הרבה נחת האחד מהשניה. ונתראה גם אם לזמן מועט לצערי בחתונתכם בעז"ה. שבת שלום ובשורות טובות נ.ב. תזכרו להתפלל על עם ישראל ביום חתונתכם שהרי אתם כאנשים חדשים זכים וטהורים (לא שעכשיו אתם לא כאלה
) ולכן סגולה להחתן ולהכלה להתפלל על מה שבליבם ביום חתונתם.
 
מזל טובבבבבבבבבבבבבבבבבבב

וואו תנצלו כל רגע כי זה לא חוזר לעולם (בעזרת השם!!!) זה חולף תוך שניה! העיקר שתבנו בית לתפארה. והמון אהבה! מזל"ט בני ברקית.
 

דפננה.

New member
המון המון מזל טוב ../images/Emo49.gif../images/Emo49.gif../images/Emo49.gif

הרבה שנים מאושרות. דבר תורה קצר מהספר "היש סיכוי". ב"שבע ברכות" שמברכים מתחת לחופה, ישנה תפילה לריבון העולמים וברכה לזוג הנישא, "שמח תשמח רעים אהובים כשמחך יצירך בגן עדן מקדם". מה משמעותה של הברכה? בברכה זו באה לביטוי התפילה והברכה לכל זוג, יהא זיווגם כזיווגם של אדם וחוה. חוה לפי המסופר בתורה, היתה חלק מבריאה אחת עם אדם, והם הופרדו לאחר מכן ע"י הקב"ה. עם נישואיהם חזרו שוב להיות לאחד השלם המתאים ביותר. אני מאחלת באמת רק אושר ועושר עם בית מלא אור. דפנה.
 

מנדל

New member
כמה בדיחות לחתן ולכלה

למה החתן בוכה בחופה?, כי הוא מתחיל להבין איפה שהוא נפל. למה נוהגים שהחתן הולך לכותל לפני חתונתו?, שהוא יתחיל להתרגל לדבר לקיר. בחופה כשמסובבים את הכלה 7 פעמים סביב החתן, מה היא אומרת?, תפילת הדרך. למה בחופה החתן בכבודו ובעצמו שובר את הכוס, ולא כפי שעושים תנאים שאז שני הצדדים של ההורים שוברים?, להראות לאישה שאם היא תרגיז אותו הוא מסוגל להכל. למה בחדר יחוד נותנים לחתן ולכלה יונים לאכול?, להרגיל אותם לחיות כזוג יונים. מנדל.
 

מנדל

New member
ועוד בדיחה יפה מאוד

כידוע שהחתן ביום חתונתו, במנחה הוא אומר ועל חטא, פעם היה חתן שחשב אחרת למה אני צריך להגיד את כל ועל חטא?, הוא קרא לזה שהיה ממונה על ההכרזות בחתונה, אתם בטח כבר יודעים מה זה שיש אחד שמכריז הראש ישיבה מכובד בברכה הראשונה בחופה וכו´ וכו´, אז אותו חתן החליט לעשות דבר כזה אני יגיד במנחה את כל השבע ברכות, ובחופה יחלקו את הועל חטא, טוב הם מגיעים לחופה המכריז שם צועק הראש ישיבה מכובד בגלוי עריות, וכו´ וכו´. מנדל.
 

מנדל

New member
תודה בתי נייטין

יש לי עוד מלא אני יקליד עוד בעז"ה. מנדל.
 

מנדל

New member
ועוד............

אני נוהג לתת שיעורים רק לאברכים מעל גיל 86, יום אחד ישב לידי זקן כבן 90 ופתאום הוא מתחיל לצעוק אמבולנס אמבולנס, אני שואל אותו ר´ יוד וואס איז גישען? (מה קרה?) הוא אומר לי אני כבר שעה צובט לי את הרגל ואני פשוט לא מרגיש את הרגל, אני אומר לו סליחה, תפסיק לצבוט לי את הרגל ונמשיך הלאה בשיעור. **************************************************************** פעם עלו 2 אנשים למטוס והם התיישבו באיזור העישון, לאחד מהם לא היה סגריות בכלל, הוא החליט שהוא חייב לכל הפחות קופסא למשך הטיסה, הוא ניגש לחבר שלו ושואל אותו: תגיד לי אתה לא יענק´יל במקרה?, הוא אומר לו לא, אני יצחק, אפשר לקבל בבקשה סגריה?, הוא נותן לו. אחרי 2 דקות הוא שואל אותו יצחק אתה מב"ב?, הוא עונה לו לא, אני מירושליים, אפשר לקבל סגריה?, הוא נותן לו. אחרי 2 דקות הוא שואל אותו זה אתה יצחק מירושליים נשוי לשושנה?, הוא עונה לו לא, אפשר לקבל סגריה?, הוא נותן לו. אחרי 2 דקות הוא שואל אותו, אתה עובד במחשבים, נכון?, הוא עונה לו לא, אפשר לקבל סגריה?, הוא נותן לו. ככה הוא המשיך לשאול אותו עד שהוא ביים את כל החפיסה. אחרי כמה דקות ההוא שם לב שעכשיו הוא נשאר בלי כלום לא, הוא החליט גם אני יעשה לו את הקטע הזה. הוא ניגש אליו ושואל אותו תגיד לי קוראים לך יענק´ל?, הוא עונה לו תשמע אותי טוב טוב לי קוראים משה ואני גר בפ"ת ואני נשוי לחנה ואני עובד בקרמיקה ואני בן 40, רוצה סגריה?, קח. באידיש זה אמנם יותר חמוד, פשוט יש כאלו שלא מבינים טוב אידיש.
 

מנדל

New member
יש לי אוצר בלום של בדיחות וחידות

ומלא מלא שעשועים חמודים. בהזדמנות אני אשלח לך אותם לאימייל. כי לא נראה לי שהחברה כאן אוהבים לצחוק חוץ ממך. שבת שלום א´גוט שבת הע´ס אסא´ך צ´ולנט אני מקווה שאתה לא אונגרי. נזכרתי בעוד אחד. למה לאונגרי אסור לספר בדיחה בשבת?, כי זה מכין משבת לחול. מנדל.
 

...Oo

New member
מזל טובבבבבבבב!!!!! ../images/Emo13.gif

מצטרפת לכל הברכות... שבת שלום
 
תודה רבה אריאלה:)))))))))))

ותודה רבה לכולםםםםםםם:))))))))))))))) שנזכה להרבה שמחות בעם ישראל ושנשמע ונתבשר בשורות טובות ישועות ונחמות:)))) שבת שלום לכולם:)))))))))))))
 

התמ-ים

New member
אחרי שאותה שבת כבר עברה ...

אפשר לקבל תקציר של מה שהיה? סדר יום? שבת אחרונה כרווק ... ראיתי את התקציר של אריאלה ... עוד יעשו ממנו סרט לכל המשפחה (ברור שהוא יופץ רק על DVD) ... מחכה לשלך ... מוטי ואריאלה, עוד 32 שעות וחצי ... בערך ... שומעים את השעון מתקתק? טוב, אז זה לא השעון ... זה הלב ... שדופק ומתקתק מהתרגשות ... ולא רק שלכם ...
 
../images/Emo6.gif

אני כבר חצי שעה רודף אחרי הפרסומת של הפלא פון שקופצת לי פה בעמוד ורק עכשיו הצלחתי לתפוססססססססס אותה ולכבות את המוזיקה! אצלי הכול בסדר ברוך ה´ קצת מתרגש אבל מחזיק מעמד בכבוד! יחסית לגילו המתקדם של האיש הישיש המצב מצוין ישתבח שמו:)))) השבת עברה בנעימים כולם היו בשמחה האיש הישיש התנהג יפה! הוא חייך
הודה לכולם והוא..הוא היה מנומס להפליא! ר´ נייטין, דגן ילבש שטריימל וכתונת פסים בחתונה! :))))))))
 

התמ-ים

New member
האיש הישיש התנהג יפה? מנומס?

זה כנראה מהתרגשות ... או בגלל שהבטיחו לו סוכריה מתוקה, אם הוא יתנהג יפה עד יום שני ...
 
למעלה