-Back to reality-
New member
למה?
ארה"ב שקיימת בסה"כ יותר מ250 שנה, היא נוצרה ע"י עליה של מהגרים וכיבוש המקומיים. יש בה מאות סוגים שונים של אוכלוסיות. ואילו לכולם יש זכויות שוות בין כולם וכולם נקראים "אזרחים אמריקאים" אף אחד לא מייצג את עצמו מאירלנד, אינדונזיה ומזימבבואה ורק אצלינו, בארץ ישראל, אשר כולנו הגענו מ12 שבטים, וכולנו היינו בגלות בבל, עדיין אנשים ניתפסים למוצא גלותם וכל מתייג את עצמו לפי מדינת גלותו "תוניסאי, מרוקאי, פולני, הונגרי, וכו," למה?
ארה"ב שקיימת בסה"כ יותר מ250 שנה, היא נוצרה ע"י עליה של מהגרים וכיבוש המקומיים. יש בה מאות סוגים שונים של אוכלוסיות. ואילו לכולם יש זכויות שוות בין כולם וכולם נקראים "אזרחים אמריקאים" אף אחד לא מייצג את עצמו מאירלנד, אינדונזיה ומזימבבואה ורק אצלינו, בארץ ישראל, אשר כולנו הגענו מ12 שבטים, וכולנו היינו בגלות בבל, עדיין אנשים ניתפסים למוצא גלותם וכל מתייג את עצמו לפי מדינת גלותו "תוניסאי, מרוקאי, פולני, הונגרי, וכו," למה?