למה

טשטושה

New member
למה ../images/Emo4.gif

למה היא חיה שהמציאה השפה העברית, למה עם אוזניים ועם מבט בוהה בעיניים... יש למה סקרן יש למה נברן יש למה תוהה ויש גם למה בוהה.. יש למה טרחן, שלא פעם הופך להיות טרדן... יש למה תמים וטהור, שצריך לבדוק כל חור שחור. יש למה עם שאלה ויש למה שמגיע כתשובה יש למה לכל השאלות ועוד כמה לאמות בגן החיות..... אז אולי משהו מכם יודע למה ללמה קוראים למה?.....
טש
 

maxima

New member
למה ולמה רבות הוא שאל..../images/Emo13.gif

זה אודי חמודי הוא הן אביטל לללללללללל טש כמה למה....למה???
 

1א ה ו ד

New member
מקסימה, מה שוב אני ?! ../images/Emo8.gif

למה מכניסים אהוד/אודי לכל שיר ?! למה תמיד בעניני הלמה אני בפנים ? אוהב להיות בפנים...מממ... אהוד
 

maxima

New member
אהוד זה בגלל............/images/Emo13.gif

שאנחנו אוהבים אותך......
 

טשטושה

New member
למה?......

כי יש לי הרבה למה... והילדה אמרה שלמה זו בכלל חיה... זה למה - אתה הבנת למה......??????
 
למעלה