למה 5001 הושבתה?

מצב
הנושא נעול.

felixr

New member
למה 5001 הושבתה?

למה 5001 הושבתה?
היא היתה בשירות רק 3 שנים, בין 1993 - 1996, נכון? מה קרה לה? ומי 5000? היא עדיין בשירות? איזה דגם היא? תודה!
 

אוהד11

New member
5001 נכנסה לשרות ב- 1995 ופעלה מספר

למה 5001 הושבתה?
היא היתה בשירות רק 3 שנים, בין 1993 - 1996, נכון? מה קרה לה? ומי 5000? היא עדיין בשירות? איזה דגם היא? תודה!
5001 נכנסה לשרות ב- 1995 ופעלה מספר
שנים. לא היתה 5000. לפתע נזכרת לשאול מדוע השביתו אותה, הרי השביתו עוד מידיבוסים
 

felixr

New member
אבל אותה השביתו מהר, 3 שנים, לא?

5001 נכנסה לשרות ב- 1995 ופעלה מספר
שנים. לא היתה 5000. לפתע נזכרת לשאול מדוע השביתו אותה, הרי השביתו עוד מידיבוסים
אבל אותה השביתו מהר, 3 שנים, לא?
 

אוהד11

New member
../images/Emo31.gif דווקא היה לה מזגן, והיא אכן

היא נסעה יותר, לפחות עד 1998
לדעתי עד סביבות 2000, בכל אופן - לא היה לה מזגן...
דווקא היה לה מזגן, והיא אכן
פעלה עד 2000 או קצת מעבר
 

felixr

New member
אז המידע שב"שרשור האוטובוסים הגדול"

דווקא היה לה מזגן, והיא אכן
פעלה עד 2000 או קצת מעבר
אז המידע שב"שרשור האוטובוסים הגדול"
לא נכון? תמחקו משם את המידע הלא נכון, זה סתם מטעה גולשים כמוני.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה