למה פנו לנטע להגיע ל "כוכב הבא"
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001245024
"שלחתי לה הודעה בפייסבוק והצעתי לה להגיע ל'אקס פקטור' שליהקתי אז".
ברזילי, שבאותו הזמן שירתה בלהקת חיל הים, סירבה. יעקובסון אשמואלי המשיכה לנסות מחדש שנה אחר שנה, עד שלבסוף קיבלה תשובה חיובית. "הצלחנו להביא אותה לפגישה, אחרי שהיא הבריזה מכמה פגישות עם יואב (יואב צפיר, במאי "הכוכב הבא" - פ"ט). היא ישבה בפגישה, בלי להוציא הגה, עם היד על הפה, והסתכלה עלינו בעיניים חשדניות. אבל היא כנראה הבינה שזה הצעד הנכון ושזה הזמן שלה".
"ראינו ודמיינו לאן הבחורה הזו יכולה להגיע, עם המראה, האופי והכישרון השונים שלה. אתה לא יכול להפוך להיות מותג אם אין לך את הבסיס לכך - ונטע באה כמותג מלכתחילה. היא מותג גם בכישרון ובחיים האישיים שלה, וגם באופן שבו היא מדברת ומתנהלת. זה משהו שרק חיכה להזדמנות לפרוץ ולהצליח".
הבסיס שעליו נבנה המיתוג של ברזילי הוא הייחוד שלה. היא שונה מהדמויות שרואים לרוב במיינסטרים, אבל בו-זמנית משהו בשוני ובייחוד שלה קורץ לכולם. היא פגיעה, אך מצליחה להתרומם מעל זה; היא לא מושלמת, אבל שלמה עם עצמה. הפעם זה לא המכנה המשותף הנמוך ביותר, אלא הצורך הבסיסי שמתחבא בכל אחד מאיתנו: להיות אני האמיתי ולקבל על כך אישור. החלום האמריקאי של האינדיבידואל, אם תרצו. הייחוד של ברזילי, לצד כישרון מוזיקלי שקשה להתעלם ממנו, הפך לקלף ההיכר שלה.
"כשהיא הגיעה לתוכנית הבנו שיש פה משהו מאוד מיוחד", מספר סיון יאנג, המפיק האמנותי של הכוכב הבא ומפיק המשלחת לאירוויזיון. "זרמנו איתה, הלכנו עם כל השיגעונות שלה, כמו הלופר שהיה חדש מבחינתנו. להגיד לך שישבנו ותכננו איזו אסטרטגיה וידענו מה הולך לקרות איתה? לא באמת. הדברים התגלגלו. פתאום הבנו בתוכנית שהיא אומנית, יוצרת, שיש לה אמירה. זה היה שלב אחרי שלב, אבל קודם כול היא הגיעה מהמוזיקה. הלכנו איתה עד הסוף כי הבנו שזה משהו אחר ומיוחד שלא נראה עוד על המסך".
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001245024
"שלחתי לה הודעה בפייסבוק והצעתי לה להגיע ל'אקס פקטור' שליהקתי אז".
ברזילי, שבאותו הזמן שירתה בלהקת חיל הים, סירבה. יעקובסון אשמואלי המשיכה לנסות מחדש שנה אחר שנה, עד שלבסוף קיבלה תשובה חיובית. "הצלחנו להביא אותה לפגישה, אחרי שהיא הבריזה מכמה פגישות עם יואב (יואב צפיר, במאי "הכוכב הבא" - פ"ט). היא ישבה בפגישה, בלי להוציא הגה, עם היד על הפה, והסתכלה עלינו בעיניים חשדניות. אבל היא כנראה הבינה שזה הצעד הנכון ושזה הזמן שלה".
"ראינו ודמיינו לאן הבחורה הזו יכולה להגיע, עם המראה, האופי והכישרון השונים שלה. אתה לא יכול להפוך להיות מותג אם אין לך את הבסיס לכך - ונטע באה כמותג מלכתחילה. היא מותג גם בכישרון ובחיים האישיים שלה, וגם באופן שבו היא מדברת ומתנהלת. זה משהו שרק חיכה להזדמנות לפרוץ ולהצליח".
הבסיס שעליו נבנה המיתוג של ברזילי הוא הייחוד שלה. היא שונה מהדמויות שרואים לרוב במיינסטרים, אבל בו-זמנית משהו בשוני ובייחוד שלה קורץ לכולם. היא פגיעה, אך מצליחה להתרומם מעל זה; היא לא מושלמת, אבל שלמה עם עצמה. הפעם זה לא המכנה המשותף הנמוך ביותר, אלא הצורך הבסיסי שמתחבא בכל אחד מאיתנו: להיות אני האמיתי ולקבל על כך אישור. החלום האמריקאי של האינדיבידואל, אם תרצו. הייחוד של ברזילי, לצד כישרון מוזיקלי שקשה להתעלם ממנו, הפך לקלף ההיכר שלה.
"כשהיא הגיעה לתוכנית הבנו שיש פה משהו מאוד מיוחד", מספר סיון יאנג, המפיק האמנותי של הכוכב הבא ומפיק המשלחת לאירוויזיון. "זרמנו איתה, הלכנו עם כל השיגעונות שלה, כמו הלופר שהיה חדש מבחינתנו. להגיד לך שישבנו ותכננו איזו אסטרטגיה וידענו מה הולך לקרות איתה? לא באמת. הדברים התגלגלו. פתאום הבנו בתוכנית שהיא אומנית, יוצרת, שיש לה אמירה. זה היה שלב אחרי שלב, אבל קודם כול היא הגיעה מהמוזיקה. הלכנו איתה עד הסוף כי הבנו שזה משהו אחר ומיוחד שלא נראה עוד על המסך".