יוסי חייט חדש
New member
"למה עשית את זה?
את השוד, את ההרעלה, למה?"
"לכל דבר יש סיבה גם אם את לא יודעת אותה."
"איזו מין סיבה יכולה להיות לדבר כזה?!"
"האיש הזה הרס את המשפחה שלנו, את מבינה? לא סיפרתי לך את כל האמת."
"זה לא מעניין אותי. אתה גנב ורוצח!"
"סליחה?! זה לא מעניין אותך?! מה אני אומר לך מגיל אפס?! משפחה זה הדבר הכי חשוב! היא באה לפני הכל! אנחנו הופמן, אנחנו באותו צד!"
"כבר לא."
את השוד, את ההרעלה, למה?"
"לכל דבר יש סיבה גם אם את לא יודעת אותה."
"איזו מין סיבה יכולה להיות לדבר כזה?!"
"האיש הזה הרס את המשפחה שלנו, את מבינה? לא סיפרתי לך את כל האמת."
"זה לא מעניין אותי. אתה גנב ורוצח!"
"סליחה?! זה לא מעניין אותך?! מה אני אומר לך מגיל אפס?! משפחה זה הדבר הכי חשוב! היא באה לפני הכל! אנחנו הופמן, אנחנו באותו צד!"
"כבר לא."