"למה עשית את זה?

"למה עשית את זה?

את השוד, את ההרעלה, למה?"

"לכל דבר יש סיבה גם אם את לא יודעת אותה."

"איזו מין סיבה יכולה להיות לדבר כזה?!"

"האיש הזה הרס את המשפחה שלנו, את מבינה? לא סיפרתי לך את כל האמת."

"זה לא מעניין אותי. אתה גנב ורוצח!"

"סליחה?! זה לא מעניין אותך?! מה אני אומר לך מגיל אפס?! משפחה זה הדבר הכי חשוב! היא באה לפני הכל! אנחנו הופמן, אנחנו באותו צד!"

"כבר לא."

 
עצרתי את המחשב על קטע

שחשבתי שהפרצוף של ענבל מביע את הכי הרבה שנאה.
&nbsp
נכון יפה?
&nbsp
עכשיו שמתי את זה בעמוד של ענבל. נקווה לתגובה!
 
למעלה