למה עצובה הנסיכה...(-:
קחי חיוך שמש ... הקשיבי...אני פורטת לך יום קסום בגיטרה... הריחי את הפרחים ששתלי במיוחד בשבילך בגינה...של הפורום... תני חיוך נסיכה ... אם כולם כל כך אוהבים אותך כמו שראיתי זה בטח גם מגיע לך... אינני מכירה אותך עדיין.. אך תמיד מוכנה לשלוח חיוך וחיבוקי ... יום קסם מלא חיוכים ממתוקית(-: אה ונעים לי מאוד
קחי חיוך שמש ... הקשיבי...אני פורטת לך יום קסום בגיטרה... הריחי את הפרחים ששתלי במיוחד בשבילך בגינה...של הפורום... תני חיוך נסיכה ... אם כולם כל כך אוהבים אותך כמו שראיתי זה בטח גם מגיע לך... אינני מכירה אותך עדיין.. אך תמיד מוכנה לשלוח חיוך וחיבוקי ... יום קסם מלא חיוכים ממתוקית(-: אה ונעים לי מאוד