למה מי אתה

למה מי אתה

זכותו להגיד מה שהוא רוצה אל תשחק אותה מה זה הצט של אבא שלך מה זה תשתוק
 

Unblessed

New member
זה לא צ'ט זה פורום

ולמה יש לי הרגשה שזה אותו אחד בשינוי כינוי..?
 
למעלה