למה מחקתם את ההודעה שלי?

למה מחקתם את ההודעה שלי?

למה אתם לא מקשיבים לי? אין לי יותר כח לזה!!!!!!!!!!!!!!!!!!! נמאס לי מכולם!!!!!!!!!
 
כל מה שרציתי זה שתראו ושתבינו את

המצב שלי! כל מה שרציתי זה להצדיק את המוות שלי! למה אתם לא יכולים לתת לי את זה????? למה אתם רוצים שיגידו עלי דברים אחרי שאמות?????? למה מחקתם את ההודעה שלי???????... למה???????????.... למה??????????
 
תראה...

אני די בטוח שמחקו את ההודעה בגלל המתכון שכתבת בסוף ואתה בטח יודע על מה אני מדבר....זה עם החבל.... אני הגבתי לך ומחקו לי גם את התגובה.... מצטער....אין לי עכשיו מה להגיד... למות לא יהיה רעיון טוב...באמת שלא....הכל ישתפר....זה בטוח... חורף
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
גיל יקר...

כשמחקנו את ההודעה שלחנו לך מסר אישי שמסביר... אנחנו שומעים שקשה לך רוצים לעזור רוצים להקל עליך... ספר לנו מה כואב שתף אותנו וכתוב כאן תוך שמירה על כללי הפורום של סהר... בכל מקרה, אתה מוזמן לבוא לשוחח איתנו או לשלוח אלינו אימייל דרך האתר. אנחנו איתך, גיל רוצים למצוא דרך להקל עליך.
 

מאיה מ

New member
גיל היקר!

אין לי מושג למה מחקו לך את ההודעה, אולי כתבת משהו שנוגד את החוקים... כדי שבאמת תקרא אותם... אבל אם אתה רוצה לספר מה כל כך כואב בצורה שלא תידרש מחיקה, אנחנו תמיד מוכנים להקשיב...
 
למה אתם צוחקים אלי????

למה מחקת את כל ההודעה? כתבתי בה כל מה שאני מרגיש ברגע של הבהרה כזאת. עכשיו אין סיכוי שאני אוכל להתבטע כל כך טוב. למה עשיתם לי את זה בלי להגיד לי??????? עם היתם אומרים משהוא על חוקים היתי מוחק את החלק האחרון ומשאיר את העיקר. ועכשיו זה נעלם!!!!!!!!!!!!!!
 
למעלה