למה לשים שם עץ, חווייה משפילה מתמיד

neta s

New member
למה לשים שם עץ, חווייה משפילה מתמיד

אני רוצה להתחיל בלהגיד לכם שיש כמה עצים במדינה הזו שממש אין להם מה לחפש על הכביש. פשוט - להכניס אותם תחת סורג ובריח, לזרוק את המפתח לים ולהשקות במים מזוקקים בלבד. ואחרי ההקדמה הזו: אתמול לקחתי את האוטו שלו (יותר גדול, יותר שחור - בכלל יותר). זה לא שההחלטה נפלה משיקולים ערכיים כלשהם, אלא שזה אוכל בנזין, והשני אוכל דיזל, והפעם הוא עשה נסיעה ארוכה יותר. אז לקחתי אותו. לשם ההבהרה - מדובר במכונית מיבוא אישי, יש בערך חמש כאלה בארץ בכלל, וגם בין החמש האלה אין מכונית שמשתייכת לאותו שנתון (רנו אספאס למי שמתעקש). אחלה אוטו גם לידי הלא אנינות בכל הנוגע לנהיגה, שבעה מקומות, נוסע כמו חיה רעה, אבל טוב. זו מכונית שכדי לקבל עליה הערכת מחיר בארץ, הולכים אישית ליצחק לוי, כי הוא לא מכיר אוטו כזה... בקיצור, יצאתי מוקדם, נסיעה רגועה מבחינת הפקקים, ובאוולתי החלטתי לעשות הפוגה קלה באיזה חניון. אה. זו היתה הטעות... בעודי מכוונת את האוטו היטב לרוורס הסופי, זה שיקנה לי חניה מושלמת, בצל, במקום הטוב ביותר שניתן היה להשיג (על מה אני מדברת... שבע וחצי בבוקר - החניון ריק לגמרי), מתחילה לגלוש אחורנית ונעצרת בבעתה נוכח קולות נפץ עזים, זכוכית מתנפצת וענף של עץ שקפץ לביקור. כן כן, לקחתי אחרונית יותר מידי, וכפי שהוכח גם מהר מידי... היש חווייה משפילה מזו? היות שמדובר ברכב ביבוא אישי - מטבע הדברים גם אין לו ביטוח חלונות... בואו נגדרי את זה כך: הזגג מאוד התלהב מהאתגר של לנסות לעקם זכוכית כך שתתאים. למזלו )ולמזלי) נמצאה זכוכית מתאימה בחיפה. אחת ויחידה בארץ (מה לעזאזל היא עשתה בחיפה, אבל למה להיות קטנוניים?). אז זהו - יש חלון חדש, לא נגרם נזק אחר למעט לאגו הרגיש והפגוע שלי. גם היום האוטו אצלי, אבל היום אני אזהר, כי כבר אין יותר חלונות בחיפה...
 

neta s

New member
והמסקנה המתבקשת

יש עצים שאסור לתת להם רשיון. אין לי הסבר אחר...
 
"אל תהיה כבד סע בקטנוע " !

(ציטוט ממסע הפרסום שנערך ב98 על יד חברת מטרו יבואנית סאן יאנג) כRובי - פורום האופנועים של תפוז http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?id=8
 

שיר_ב

New member
ומה בעניין אותן גדרות בטיחות

שקופצות לאמצע הכביש מבלי להסתכל, והשוליים שכמו במשחק רולטה מנסים להתקרב למכונית כמה שיותר ולברוח ברגע האחרון, אבל לא תמיד מספיקים? צריך להתחיל לחנך בגיל צעיר, ברגע שגדר גיבשה כבר צורת W, הכל אבוד. ועם שוליים, ברגע שהם הופכים להיות נמוכים, אין שום דרך להחזיר את הגלגל.
 

שיר_ב

New member
וכל הכבוד על הפתיחות

פאדיחות מסוג זה זוכות בדר"כ להקבר בבוידעם המוחי לאחר עבודה רבה של הכחשה עצמית. (משום מה מופיעה לי תמונה בראש של מונה מים מועך כנף שמאל אחורית של פז´ו)
 

neta s

New member
זו הבעיה בארץ שלנו

לא מחנכים עצים כמו שצריך. על גדרות בכלל אני לא מדברת...
 

woodwind

New member
כמדומני

יש איזו אספאס אחת בחיפה הנושאת את התואר מונית! יתכן שגם הוא שבר פעם איזה חלון אחורי או שניים...
 

© DrorZi

New member
../images/Emo10.gif ooooppppeeesss

כן כן, אצלי זכורה לי גדר שהפתיעה בגלל אפצי מטומטם באמצא סיבוב, ואתם יכולים לצחוק כמה שאתם רוצים .... נסיון זהמה שאנשים קוראים לטעויות שלהם ... לשם ההשכלה כמה עלה כל הסיפור ? ואני גם יודע שאתם מנסים למכור, בכמה מוערך האוטו ?
דרור זי, מרשה לפרסם למכירה מכוניות מיוחדות בפורום. (וכן אספס בארץ נחשב)
 

neta s

New member
המעריך האישי

העריך אותה ב 57, בהשוואה למיצובישי ווגון (ממש אין מה להשוות לטעמי, אבל go figure)
שנת 92 יד שנייה אבל בעיקר עיצוב חללי (ויש חלון אחורי חדש)
 

neta s

New member
וכמו שאמר הזגג

באיכילוב שוכבים מקרים יותר קשים
אל תקחו את זה קשה. אבל העץ הזה - יותר טוב לו שאני לא אראה אותו שוב...
 
למעלה