למה? למה? למה?

למה? למה? למה?

למה בזמן האחרון כל יום אני מקבל מתקפת וירוסים למייל שלי?? בכלל אני שומע על מלא אנשים עם מתקפה כזאת.. אז אני שואל אותכם.... מה הייתי עושה בלי אנטי וירוס טוב הא?
אה כן... אני פה.
 

lilo

New member
מניאק!!!!!!

זה בסדר... תפזר מלח על הפצעים... תידרוך על היבלות... הנה יש לי עוד אחת בזרת שעדיין לא מחצת... לילו (מלקקת את הפצעים)...
 
לא דיברתי על..

לקבל וירוסים לאיי סי שבשביל זה באמת צריך כשרון מיוחד... דיברתי על תופעת התקפת המיילים שיש בזמן האחרון... לא משהו שאת סובלת ממנה.. (או שכן ואת פשוט לא מודעת...[נורטון..]) בכל מקרה.. מניאק..מודה.. מפזר מלח..דורך על יבלות..לא!לא!לא! ו.. תתחילי להתאפס (דרך אגב... תזכירי לי מי מנסה לעזור לך ממש עכשיו??)
 
למעלה