למה לא לספר -

R-E-L

New member
למה לא לספר -

תראו, הנה סיבה טובה למה לא לספר את זהותי המינית. כשאני אספר, זה יכול להגיע למשטרה... ואז אנ הולך להיות הרבה זמן מורחק מהחברה... רק בגלל שאני פדופיל (בן 17). אני שונא את עצמי! אני לא רוצה להיות כזה! אבל זה מה יש... רכשתי את זה מגיל צעיר (קיימתי ייחסים עם ילדה בגילי, גיל 6, סתם להנות... ומאז אני חולה) וזהו. בקיצור נדפקתי.
 

טל קר

New member
סדר בבלאגן

קודם כל, אין קשר בין פדופיליה להומוסקסואליות (לא הבנתי למה בדיוק אתה מתכוון כשאתה אומר "זהותי המינית"). שנית, פדופיל זה מי שנמשך ומקיים יחסים עם ילדים. זו הפרעה נפשית. אם אתה לא עושה כלום ורק חושב על זה זה לא ענין למשטרה, זה ענין לפסיכולוג/פסיכיאטר. מה שעשית בגיל 6 לא רלוונטי מבחינה משפטית. אין אחריות פלילית לילדים בני 6. מה שכן יכול להיות רלוונטי זה מה גרם לך לעשות את זה בגיל 6. האם נחשפת להתעללות מינית? הרבה פעמים חשיפה להתעללות מינית (אם פיזית ואם באוירה) יכולה לגרום למצב כזה. בכל אופן מה שקרה בגיל 6 זה לא באחריותך ולא באשמתך. מה שהיה היה, השאלה היא מה יהיה. אם אתה חש שאתה נמשך ורוצה לקיים יחסים עם ילדים צעירים פנה בדחיפות לקבלת עזרה וטיפול. מדובר בבעיה, ויש תרופות שיכולות לטפל בה. נטיה לפדופיליה היא לא ענין למשטרה אלא לעולם הרפואה. ביצוע מעשי פדופיליה כן. אז קח את עצמך בידיים ופנה לעזרה חיצונית. בהצלחה.
 

R-E-L

New member
הנה דוגמה להפלייה:

או קי, אני רואה שאתה לא מבין את הנושא. אז בכדי שתבין, אני אסביר יותר לאט: אני פדופיל, פדופיל נמשך לילדים (במקרה שלי ילדות) עכשיו, מה שחשבו עד לפני 4 שנים שפדופיליה היא הפרעה נפשית, אז שתדע לעתיד: פדופיליה היא לא הפרעה נפשית. היא נטייה מינית, יש לי נטייה מינית לילדים, כמו שלהומואים יש נטייה לבנים לסביות - לבנות (למה עליהם אתה לא אומר שזוהי מחלת נפש ושהם צריכים ללכת לפסיכיאטר?! הרי זה אותו הדבר) החברה שלנו הכתיבה לנו שמה שלא סטרייט רגיל - הוא חולה נפש. היית צריך לחשוב קצט לפני שרשמת את ההודעה הקודמת. (מצפה להתנצלות) ואפילו יש גזה דבר - נקרופיליה - משיכה למבוגרים. עכשיו תגיד שזוהי גם מחלת נפש. לידע כללי - מחלת נפש היא שיגעון שהאדם נתקף בו, וגורמת לו לעשות דברים טפשיים. אז זה לא מתאים לפדופילים ועוד משהוא: המשטרה עכשיו - אם קיים חשש שמישהוא פדופיל - מייד עוצרים אותו, זה לא שלא איכפת להם בכלל.
 

דרור22

New member
נקרופיליה....

היא בהחלט איננה משיכה למבוגרים.... נקרופיליה היא משיכה לגופות (כן אנשים מתים!!!)....
 

טל קר

New member
תראה, כל עוד זה לא ממומש,

זה לא משנה למה הנטיה המינית שלך. אבל פדופיליה היא הפרעה, עדין, לא עד לפני 4 שנים אלא גם כיום, כי אתה נמשך לא לאדם שנמצא מולך (כמו גייז ולסביות שנמשכים לבן אדם, רק מאותו מין) אלא לילדים קטנים, שהם לא בן אדם שווה ערך לך שנמצא מולך בגובה העיניים. ילדים אינם ברי אפשרות הסכמה. עכשיו תגדיר פדופיל. אם זה לא ממומש, למה שיהיה אכפת למשטרה מה אנשים חושבים או רוצים? אם זה כן ממומש, אז בצדק יעצרו אותך, לטובת אותן ילדות. בכל אופן ממליצה לפנות לעזרה חיצונית. עכשיו הפרעה נפשית זה לא כמו מחלה נפשית. במחלה נפשית מאבדים קשר עם המציאות. בהפרעה נפשית יכולים להיות בקשר ישיר עם המציאות, אבל לא להצליח להתגבר על כל מיני דחפים. נקרופיליה זה משיכה לגופות. כלומר רצון לקיים יחסים עם גופות. לפני כמה שנים התפרסם בעיתון על מקרה כזה בארץ, של אדם שחפר קברים טריים וכו´. ולדעתי גם זו הפרעה נפשית. בקשר למשיכה למבוגרים - מה הבעיה? כל צורות המשיכה וקיום היחסים לגיטימיות בעיני כל עוד מדובר בשנים (או יותר) אנשים בוגרים (וחיים). לא לגיטימי בעיני אדם עם יצור חי אחר, או אדם בוגר עם ילד/ה קטנ/ה. כבר עשרות שנים (נדמה לי קרוב לשלושים אבל אני לא בטוחה) הומוסקסואליות לא נחשבת מחלת נפש. אבל לא נראה לי שמתישהו מין עם גופות יהפוך ללגיטימי, או שמין עם ילדים קטנים מתחת ובסביבות גיל 10 יהפוך ללגיטימי.
 
פדופיליה

לדעתי, הבעייה שלך היא הטראומה שעברת בילדות. הטראומה הזו פגעה בהתפתחות המינית התקינה שלך, וזה לא קשור לאוריינטציה מינית. באופן טבעי בן-אדם נמשך לאדם אחר שהוא בערך באותו גיל. אם אתה נמשך לילדות, ואתה לא יכול להפטר מהמחשבות האלה - או לנסות "להמיר" את הילדות בנשים בגיל נורמלי אתה חייב ללכת לטיפול פסיכולוגי. תעזוב את "הנזק לחברה" - תלך בשביל עצמך, אתה צריך להרפא מהטראומה הזאת שעברת בילדות, אתה צריך שתוכל לחיות בשלום עם המשיכה המינית שלך - ומשיכה מינית לבני-אדם שאינם בוגרים דיים כדי לקיים יחסי-מין לא תהיה לעולם לגיטימית. גם אני לא חושב שאתה יכול לממש אם ילדה דברים שאפשר לממש עם בוגרת - הרי כל העניין של אהבה בין בני-זוג יתכן רק בין שני אנשים בוגרים, כל הרעיון של זוגיות. החיים המיניים הם לא רק סקס - הם הרבה יותר מורכבים. סקס הוא רק סימפטום לאהבה, לא העיקר. מקווה שתתגבר ושולח לך
גדול, נצח.
 
למעלה