לוינטל הביא את זה על עצמו
בדיוק כמו שנאמר בכתבה, אין כיום מקום בשמאל החילוני למשחקי ילדים. מה שקרה ב-12.1, זה שילדון (תסלחו לי, אבל מבחינתי אדם בן 35, ללא שום רקע פוליטי נחשב לילדון בסיטואציה הנ"ל) החליט לעשות שרירים, ולפרק את המפלגה. אם לוינטל ושות' לא היו מבצעים את ההדחה הזאת, מפלגת שינוי היום הייתה במצב לעבור את אחוז החסימה. במקום זה, שינוי אפילו לא נכנסת לסקרים של המפלגות הקטנות, בעוד חץ מגרדת בקושי 1%.... ממפלגה בעלת 15 מנדטים שייצגה בכבוד את ציבור המצביעים שלה, לא ישאר זכר בכנסת ה-17, ולחילונים לא יהיה ייצוג הולם, רק בגלל חבורה של אינטרסנטים. ביטול חוק טל? חקיקת ברית הזוגיות? תחבורה ציבורית בשבת? מכל זה אפשר לשכוח...ולא, לא בגלל פורז. בגלל כמה אנשים שרצו להוכיח שהם יכולים להיות אופוזיציה, אבל לא חשבו מראש על התוצאות.