למה לא אוהבים אותי?

מור ד

New member
למה לא אוהבים אותי?../images/Emo10.gif

בניתי את הבית הכי יפה שיכול להעיות בסימס, קן אוהבים לזוג צעיר, עשיתי אותם מתאימים והכל, איך שהם נכנסו הבית היא השתינה על הרצפה, ועהוא אכל כמו חזיר וטנף את המטבח, לא קם לעבודה, ונהיה אחרי חמש דקות עצוב! אני עד כדי כך גרוע?
 

reshef

New member
חחחחחחחחחחח

זה לפורום פסיכולוגיה
!! סתם.. אני פחות מבין ב"סימס" (אל תדאג יעזרו לך פה) אבל אני יכול לייעץ לך שתשים לב לצרכים שלהם.. כמו במציאות, הם לא צריכים בריכה כדי להיות שמחים. תדאג שישמרו על מערכת יחסים יותר מתקינה, שיקפידו להיפגש עם חברים מדי כמה ימים, ואם אתה אומר שהיא השתינה על הרצפה והוא לא קם לעבודה, תדאג להוביל אותם לשירותים ולתת להם הרבה שעות שינה!
 

מור ד

New member
Tני מוביל אותם אבל הם גם...

הולכים לישון בחמש לפנות בוקר, וגם כשהם הולכים לישון הם ישנים על הרצפה ליד המיטה, הם לא מוכנים לדבר עם חברים
 

רז87

New member
ידידי....

ראשית כל תדאג שתהיה להם מיטה טובה, מן הסתם המיטה היקרה יותר, היא הטובה ביותר. והיא זו שתיתן להם אנרגיה בזמן קצר יותר. מה זאת אומרת הם הולכים לישון בחמש בבוקר? ואיפה אתה בכל הסיפור הזה? אתה האלוהים ואתה תגיד להם מתי ללכת לישון, ולא מתי שהם רוצים. אני בסביבות השעה 22:00 כבר סוגרת את הבסטה ושולחת את כולם למיטות. ובטח שהם ישנים לך על הריצפה, הם התעלפו מעייפות!!! הם בטח נורא רצו ללכת לישון כבר לפני זה, אבל היו אצלהם חברים או שהעסקת אותם נון סטופ. לדבר עם חברים הם לא מוכנים כי הם כנראה עייפים, רעבים או שהם סתם לא שיחקו מספיק ולא ראו טלוויזיה. כל הדברים האלה חיונים כדי שהם ירגישו טוב אם הם לא ירגישו טוב, הם ידברו לא יפה אל החברים שלהם. (אם בכלל ידברו) וזה רק יפגע בהם. מקווה שעזרתי
 
למעלה