למה כולם עצבנים??

דנה^^

New member
למה כולם עצבנים??

מה הקטע..? אולי עפים מהצאט, חלמן מתלונן על האיי סי קיו (אתה יכול לשים על איגנור דרך אגב..) שריר כותב שירים ויורד על אנשים ואז כולם מתעצבנים.. אנשים... להירגע....
 

שריר

New member
אף אחד לא מעוצבן חוץ מחלמן

פשוט בזמן שאני לא הייתי פה חלמן תפס תחת ונהנה אבל שיורדים עליו והוא לאמצליח להכזיר אז פתאום הפורום נהרס וכולם חוץ מזה מאוד רגועים חלמן מה קרה שצחקת על אלון אז הפורום לא נהרס אז עכשיו שצוחקים עליך הפורום בסכנת הכחדה
 

חלמן

New member
דנה היקרה!

מה המצב? את לפי דעתי הבן אדם השפוי היחיד שנשאר פה! חוץ מגיא כמובן!!! אני יודע שיש כזה דבר איגנור..... ויש יותר מ- 50 אנשים שם... אבל זה בן אדם שאני מכיר... לא נעים לזרוק אותו לאינגור! אבל מצאתי פיתרון! אמרתי לו שאני עושה ריסטרארט למחשב כי יש באגים ולא פתחתי עוד את האי סי! וזהו!!!
 

חלמן

New member
עוד פעם זה קורה!

אני שולח הודעה לפני שאני עושה רענן ונכנסת לפני הודעה אחרת! דרך אגב.... אני לא היתי פה שבוע.... ואחרי שנכנסתי ראיתי שמקללים אותי! אז אל תזינו את השכל שאני התחלתי עם זה!
 

שריר

New member
העיקר שלא תבכה יא חננה(אוי זה מוכר)

חוזר כמו בומרנג אהה?
 

חלמן

New member
מה הקששרר?

בונא אתה דפוק ראסמי! מה הקשר?? איפה אתה חיי??????העיקר שלא תבכה? מה ההההקששר? אני מבין שיש לך בעיה ..
 
למעלה