דנה היקרה!
מה המצב? את לפי דעתי הבן אדם השפוי היחיד שנשאר פה! חוץ מגיא כמובן!!! אני יודע שיש כזה דבר איגנור..... ויש יותר מ- 50 אנשים שם... אבל זה בן אדם שאני מכיר... לא נעים לזרוק אותו לאינגור! אבל מצאתי פיתרון! אמרתי לו שאני עושה ריסטרארט למחשב כי יש באגים ולא פתחתי עוד את האי סי! וזהו!!!