למה כולם חושבים
שכדי להיות רוחני מספיק לדבר על זה? עשייה לא רק במילים ולא במעשים כי אם מתוך בהירות וידיעה לאן אנו הולכים. אם זה ברמה של קורס בישול (ואיני מזלזל בבישול) בסדר אבל אז לא להתיימר להיות מה שאנו לא. ככה אנו לא רוחניים. סקרניים כן בעלי ענין אבל לא מעבר. מי שמקבל זאת פשוט שישאל את העומדים מולו שאלות כמו מי אנו ולאן אנו הולכים וידע לזהות לפי התשובות את העניין. הזזת קיר לא תועיל כאן. תודה.
שכדי להיות רוחני מספיק לדבר על זה? עשייה לא רק במילים ולא במעשים כי אם מתוך בהירות וידיעה לאן אנו הולכים. אם זה ברמה של קורס בישול (ואיני מזלזל בבישול) בסדר אבל אז לא להתיימר להיות מה שאנו לא. ככה אנו לא רוחניים. סקרניים כן בעלי ענין אבל לא מעבר. מי שמקבל זאת פשוט שישאל את העומדים מולו שאלות כמו מי אנו ולאן אנו הולכים וידע לזהות לפי התשובות את העניין. הזזת קיר לא תועיל כאן. תודה.