למה? כאב לכם השקט הזה?

למה? כאב לכם השקט הזה?

אני פשוט לא מבין את ההגיון החולני והמעוות של הממשלה הזאת! כל פעם שיש קצת שקט, שיש התקדמות כלשהי עם הפלסטינים לרגיעה, המדינה שלנו מכסחת עוד מבוקש,או עוד משפחה "בטעות". למה למה למה למה למה?!?!, מה יוצא לכם מזה? אולי הרגתם עוד דג בים, אבל עכשיו תלך עוד משפחה או שניים בישראל! עוד ילד או ילדה יהפכו יתומים, ובשביל מה? אולי תתחילו לחשוב סוף סוף שגם למעשים יש תוצאות! אולי סימנתם עוד וי על הדף שלכם, אבל על הוי הזה עשרות אנשים ישלמו בדמם.
 

Haemek

New member
להערכתי, רוצים לחסל אותם צבאית

וטוב שכך. כל פתרון אחר יתן לאירגוני הטירור עוד קצת חבל.
 

yesh gvul

New member
אין חיסול כזה

אי אפשר לחסל קבוצות שפועלות כארגון מחתרת, בודאי לא כשהאוכלוסייה תומכת בהתנגדות לכיבוש, ובשעה שאתה דואג להעניש את כל האוכלוסייה ולהנציח את האיבה כלפיך. אם כבר, תחשוב על פצצת אטום, לשיטתך.
 

דובי123

New member
משאלת לב שלך - בינה לעובדה אין קשר

מתי תבדיל בין משאלות לב לעובדות [כמיהה ליום שזה יקרה]
 

yeshgvul

New member
מציאות השנה וחצי האחרונות../images/Emo122.gif

מאשרת את דבריך. בקרוב הפלסטינים יקבלו את תכתיבי שרון ! חכה 5 דקות, ותראה.
 

דובי123

New member
אה , זה אתה למרות ההבדלים בשם

האחד עם רווח השני בלי רווח... אפילו הסגנון נראה שונה
לא אמרתי כלל כי הושגה הכרעה אתה טענת שלא ניתן יהיה לעולם להכריע וכו וכו אני טענתי שההסטוריה מוכיחה את ההפך>> שניתן להכריע! ישראל לא הכריעה ואם לא תנקוט בדרך של הכרעה גם לא תכריע במבט היסטורי יתכן מאד שאוסלו תיכר כמה שעיכב את סיום הסכסוך [אם להכרעה ואם להשלמה] בעשרות שנים על זה נאמר כי כוונות טובות מובילות לגהנום במקרה שלנו תרתי משמע
 

Haemek

New member
יש חיסול כזה. שב וצפה.

האיבה מונצחת. נותר רק להראות להם שלא כדאי להם לישם אותה בצורה של רצח וביטוש וריסוק ילדים שלנו בכוונה תחילה. תראה איזה איבה יש אצל היפנים לארה"ב ותראה כמה הם מנסים לישם פיגועי התאבדות בניו יורק... תראה איזה איבה יש בין גרמניה לצרפת, תראה איזה איבה יש אצל הסונים לשיעים והם לא מתאבדים אחד אצל השני. השנאה מוצנחת עמוק עמוק, וזה לא מעניין אותי. מה שמעניין היא הפעילות שלהם שאותה אנחנו נכחיד, ואם יש צורך שהעם אצלהם יסבול, אני משאיר לצה"ל חופש מלא לעשות כראות עיניו. הם בזבזו את הרחמים שלי אליהם בפיגועים שלהם אצלינו. צה"ל: סע!
 

yesh gvul

New member
אין איבה יפאנית לארה"ב !

או איבה בין גרמניה לצרפת. אצל הדורות שגדלו מאז, אין איבה כזו. אתה יכול להסיק מכך מסקנה על הדרך לסיום סכסוכים. האיבה בין צרפתים לגרמנים אחרי מלה"ע השנייה היתה קשה בדומה לאיבה כיום, אבל ראה כיצד השכילו לבנות בשתי המדינות חברה משגשגת ללא השפלה של עם שלם, בניגוד לפתרון שלך
 

Haemek

New member
זרקו עליך 2 פצצות אטום

ובליבך אין דבר עליהם? אין סיכוי שאתה בלבך פנימה מחכה ומתפלל להזדמנות להחזיר להם? רק שכרגע עליך לשחק סחבק? אין איבה? לא מזכיר לך את הערבים בארץ אחרי מלחמת ששת הימים כשהחמיאו ליהוד על כמה שהם יפים וחכמים? לא היתה איבה בליבם? וזה לא שעכשיו פתאום הם מוצאים שהם חלק מהאומה הפלסתינאית, כי עכשיו ישראל נחלשה ויש להם סיכוי? הגזמת עם עיוות המציאות. בקרוב תעבור למציאות של סרטים מצוירים. תמהוני.
 

yeshgvul

New member
אני ממליץ לך על סרט של קוראסווה:

"רפסודיה באוגוסט" (בהשתתפות ריצ´רד גיר), שעוסק במשפחה שבה הסבתא ניצולת הירושימה, ומה שקורה כשמגיע קרוב מארה"ב (נחש מי) לביקור. אין ביפן שום הסכמה שהפצצה היתה דבר ראוי, כשם שבמערב רבים לא מסכימים עם זה. אבל היפנים מקבלים אמריקנים בדיוק כפי שהם מקבלים זרים אחרים. יתרה מזאת, התרבות האמריקנית מצליחה מאוד ביפן. הג´אז פופולרי ביפן כמו בשום מקום אחר. השווה זאת לאיבה כלפי תרבות ישראלית וכל נציג ישראלי בשדרות רחבות של החברה במצרים ובירדן (כן, זה אני, יש גבול האמיתי...הוכחה: די לחיסולים) החברה היפנית ויחסה לפצצה ולארה"ב היא עניין מרתק. מציע לך לשוחח עם אנשים שהיו שם ולקרוא. זה בודאי יועיל יותר מלהחליט שאני תמהוני. מה שנכון הוא שהיפנים בהחלט מתחרים (יותר בעבר, כשלא היו במיתון) בארה"ב ואני כן מרגיש שיש אצלם גאווה לאומית על ההצלחות מול ארה"ב. תיעול היחסים לפסים האלה התאפשר בדיוק בשל הגישה ההפוכה למדיניות ההשפלה שלך, אם אתה בכלל משווה את הפלסטינים הכבושים ליפנים הכובשים : ארה"ב יזמה פיתוח כלכלי ביפן מייד אחרי המלחמה!
 
ולא הקימו התנחלויות ביפאן

אילו היו האמריקאים מתחילים להפקיע אדמות ביפאן ולהקים עליהן התנחלויות של נוצרים פונדמנטליסטים, היית רואה היום סכסוך דמים ושנאה בלי גבול ופיגועי התאבדות של יפאנים בארה"ב. רק אם תוציא מהשטחים הפלסטינים את המתנחלים המנוולים שהכנסנו לשם בטמטום בלתי יאומן יש לנו סיכוי לגמור את השנאה ולחיות בשלום.
 

aaa123

Member
על סמך מה אתה מניח שאילו היו

התנחלויות אמריקאיות ביפן אז היו פיגועי התאבדות של יפאנים בארה"ב? פיגועי התאבדות לא נראים לי דבר נורמלי והם אינם תוצאה טבעית של דיכוי. היהודים סבלו שנים מאנטישמיות אבל לא ביצעו פיגועי התאבדות. שנאה היא תנאי הכרחי כדי לבצע פיגועים אבל לא מספיק. חיסול או מעצר של אלו שאחראים להתקיימות התנאים האחרים הוא תנאי מספיק למניעת פיגועים. ויתורים אינם תנאי מספיק כי אלו שרוצים בחיסול מדינת ישראל ימשיכו לשנוא את ישראל כל עוד היא תהיה קיימת וגם אם חלק מהערבים יפסיק לשנוא את ישראל זה לא יחסל את הפיגועים.
 
פיגועי התאבדות הם תוצאה

של מצב שבו אתה חונק את מישהו ולא משאיר לו שום מוצא אחר. ואין דבר שיור חונק אנשים מאשר להקים להם התנחלויות על האדמה שלהם ולהקיף אותם מכל הצדדים. הידיים של חברי מועצת יש"ע מזוהמות בדמם של כל קרבנות פיגועי ההתאבדות.
 

aaa123

Member
אני לא מתכוון לנקוט בדרך כזאת גם

במצב היפותטי שיש פה שלטון ערבי ומקימים התנחלויות ערביות מכל הצדדים,ובכלל אני לא רואה מצב שאני תומך בפיגועי התאבדות נגד אזרחים חפים מפשע(במקרה הגרוע אם אני רואה שאין לי סיכוי לחיות הייתי שוקל פיגוע התאבדות נגד אלה שאשמים ישירות במצב הזה אבל לא נגד אזרחים שלא אשמים). התנחלויות אינן תנאי הכרחי לפיגועי התאבדות ,ואני לא חושב שהפסקת ההתנחלויות תביא להפסקת הפיגועים נגדנו כי המטרה של אלו שתומכים בפיגועים היא זכות השיבה שמשמעותה חיסול מדינת ישראל כמדינה יהודית.
 

אישלום

New member
אין שום הצדקה לפיגועי התאבדות...

שמכוונים נגד חפים מפשע. אין גם הצדקה של ממש לפגוע באשמים באמצעות פיגועי התאבדות, שכן ההתאבדות היא פשע לא רק כלפי הנפגעים, אלא גם כלפי המפגע! כן, למרות שהוא בוחר להתאבד... פיגוע התאבדות הוא בהכרח מעשה שנועד למען האחרים. ולכן, רק ידיעה מוחלטת שהפיגוע יביא לשינוי מיידי ודרמתי לטובת מי שסובל באופן אנוש (וכאמור, רק נגד אשמים אקטיבים), עשוי להיות לו הצדקה מוסרית. בכל מקרה אחר, זהו פשע. ההתנחלויות אינן תנאי לפיגועים, אך הן גורם מעודד מהמעלה הראשונה. השליטה באחר תוך שלילת זכויות האדם שלו, היא דבר שאין לו מחילה. לכן, את ההתנחלויות יש לפנות ללא קשר לפיגועים. פינוי שתתלווה לו מחויבות של מדינת ישראל לחזור לגבולות המבוססים עם קווי 67. רק מצב דברים כזה, ייצור את האפשרות להגיע לשלום, רק השלום יפסיק (בסופו של דבר) את הטרור, רק השלום יביא ביטחון.
 

Haemek

New member
אתה צודק.

רק, איך נקראת ארה"ב - מדינת החופש שהקימה התנחלות ענקית סביב האינדיאנים, חנקה אותם ולא השאירה להם שום מוצא אחר. ולא ראיתי שום אינדיאני מתאבד על שהקימו לו את התנחלות לוס אנגלס מול האוהל. ולאמריקאים לא היתה שום זכות היסטורית על האדמה. האם שמעת על "גוש שלום" אמריקאי שיוצא ללחום בהחזרת הזכויות של האינדיאנים? מיד היו שמים אותו בבית חולים לחולי נפש. רק אצלינו יש מנייקים מעוותים כאלה. וכן: אוסטרליה שהקימה התנחלות סביב האברגילים? ראיתי אברגילי מתאבד? סידני היא אחלה התנחלות, גם מלבורן, גם פרת´. ולפושעים שהובאו לשם לא היתה שום זכות היסטורית על האדמה. וניו זילנד? והסונים בסוריה לעומת השיעים, משהו שם מעיז לבצע התאבדות המחאה על שלטון המיעוט על הרוב? שם מיד מחסלים את כל הכפר שהמתאבד בא ממנו. אתה רוצה עוד? שאלתי ואני שואל שוב: על מה בדיוק אתה גאה, שמאלני? צבא אתה לא עושה ("סרבן אמיץ וקרבי עד למאוד").
 

דובי123

New member
חוץ ממשאלת לב שלך - שום דבר במציאו

במציאות לא תומך בהקשר שעשית - אם תבדוק תגלה שבעולם ובישראל ישנם מגזרים חנוקים הן יותר והן באמת...... הידעת? רק על שלטון ישראל הובאו פיגועים אלו הידעת? תחת שלטון ישראל מצב ערביי השטחים השתפר פלאים יחסית למצבם לפני שלטון ישראל ויחסית למצב פליטים בארצות ערב ואף יחסית למצבם של ערבים רבים בארצות ערב...... הידעת? מאז העברת השלטון לעראפת [שזה כמובן החנק הגדול ביותר] גדלו והתעצמו הפיגועים פי כמה ניתן להביא בפניך עובדות רבות נוספות אבל זה יהיה חסר טעם אם לא תאכל לעשות חשבון נפש אמיתי בינך לעצמך ובדוק העובדות לגופן ולא לנסות להתאימן לעמדה שקבעת לעצמך... באשר לדם קורבנות הרצח - הרי שכאדי לך לעשות חשבון נפש כי כאן יש ראיה והקשר ברור בין פעילות שמאל מסוגך לפיגועים: עראפת חזר ואמר לנתיניו יותר מפעם אחתף תחזיקו עוד קצת מאמץ , עוד קצת פיגועים והחברה הישראלית תתפורר , ראו את התבטאויות אנשי השמאל... כלומר אחד התמריצים של עראפת להגדיל ולהזויע את הפיגועים היא המחשבה שלו [שהתבססה על המציאות בשטח] שככל שיחריף הפיגועים - אנשים כמוך יפלגו יותר ויותר את העם ומכאן ברור לך היות שכמותך גורם ישיר לפיגועים! האם תוכל לישון טוב בלילה האם חשבון נפש הוא דבר שבכלל קיים אצלך??
 
למעלה