למה הפסדנו?

kfiry77

New member
למה הפסדנו?

ניר היקר, אני בטוח שברגעים אלה אתה יושב עם המטה שלך ומנסה לחשוב איפה נכשלת, ברצוני לשתף אותך בסיבות שלטעמי הדבר קרה. 1) אני לא צריך לספר לך את אחד הנדבכים החשובים של שיווק והוא "התבדל או התחסל" , בכל המערכת שלך שמתי לב שאתה מנסה להציג עצמך כראש העיר של כוווולם, זה לא עובד בשום מודל פולטי או עיסקי שלא תבחר. 2) אתה הייתה מ"פ בצבא : צריך להיות מאמץ עיקרי ומאמץ משני ( מאמץ הטעיה) , אצלך ראיתי מלחמה בכל החזיתות- לא רכזת מאמץ, ולכן נחלת כישלון. 3) אורי לופליאנסקי לא פנה לחילונים אלא הירדים אותם, אני חושב שאותה אסטרטגיה הייתה צריך לנקוט לגבי החרדים. 4) המסרים שהעברת לבוחרים היו פייסנים מדי, ולכן הכנסו אותם לשאננות יתרה, אני לא כותב ססמאות אבל למשל אם במקום לאמר ירושלים הולכת להצליח הייתה אומר - "אתה חייב לבחור - כדי שתצליח". 5) לא שמת דגש בלהוציא את הבוחרים מבתיהם כדי לבחור, הטענה המרכזית לכך ששמעתי ( לא בהכרח ממך ) כי הציבור החילוני שאנן, אני לא חושב שזה נכון כי שינוי בבחירות האחרונות הוכיחו את ההפך. 7) החוגי בית שעשית היה מאוד מעניין ומעולים אבל זה היה כמו ל" שכנע את המשוכנעים" 8) זה אומנם תירוץ - אבל אין חופש ביום הבחירות 9) אני לא יודע אם אפשר להגדיר זאת כסיבה, אבל אם הייתה מצליח לסדר "קומבינה" כמו עסקת לופלינסקי-עמדי. אני חושב שהיתה מצליח יותר. - בוא נאמר שזה לשחק במשחק המלוכלך של הפוליטקאים, שאני מאמין שיושרך האישי לא נתן לך. לסיכום אני רוצה לאמר שבסה"כ הישג היה שלך היה הישג מאוד מרשים, אתה אמרת כי אתה רץ למרחקים ארוכים, אני אשמח מאוד לראות את "תוכנית ברקת" או חלקים ממנה מתחילים להתבצע אם תאכל כאשר אתה חבר מועצה, כמו כן אני רוצה ואני חושב שציבור גדול מאוד יסכים איתי כי תנסה גם בפעם הבאה ולא תפרוש מהמרטון הארוך הזה. בברכת הצלחה, כפיר יחזקאל.
 

danicgross

New member
למה הפסדנו-תגובה

גם, לדעתי ה 'בוקר טוב ירושלים' פתק היה יותר מידי :-|
 

kfiry77

New member
איך לנצח בפעם הבאה

בהודעה הקודמת שלי אמרתי למה הפסדנו, לדעתי יש לשפר את הדברים הללו למערכת הבאה, אבל ישנו דבר אחד שאינו כישלון שלך אלה הוא כישלון של המערכת. אני בא להציע פתרון ליעול המערכת שלדעתי ניתן לעשות. ירושלים הינה עיר גדולה מאוד שמספקת שירותים רבים לישובים הסובבים לה כמו תעסוקה חינוך ואוניברסטאות, תושבי הפריפריות מבלים יותר ממחצית זמנם בירושלים, משלים אגרות ערייה כמו ארנונה של בעלי עסקים, וכמו תשלום על חניה, אז מדוע בעצם אין להם זכות בחירה על חלק מאוד משמעותי של חייהם? לדעתי צריך להביא להצעת חוק בכנסת שתגרום לאנשים מהפריפריות לבחור בעירית ירושלים, אנשים אלה צריכים להיות: 1) עובדים בירושלים. 2) הורים לילדים שבניהם רשומים או מיועדים להירשם בביה"ס בירושלים. 3) בעלי עסקים בירושלים. 4) סטודנטים שרשומים באוניברסטאות בירושלים. הקלפיות של כל אלה יהיו בסמוך למקום עבודתם, או בסמוך לבתיהם) לשם נוחות. כמו כן לדעתי צריך לאפשר את היום הבחירות לעירייה כיום בחירה בעבודה. חוק מעין זה לא היה עובר בכנסת בעידן ש"ס, אבל היום בעידן מפלגת שינוי אני חושב כי יהיה ניתן להעביר חוק כזה ואפילו בקלות.
 

duducohn

New member
תשובה לשאלה - מדוע הפסדנו

אומר זאת בצורה הבוטה ביותר. רבים בציבור החילוני + מסורתי מתנהגים בצורה מטופשת להדהים. הם יבזבזו שעות, ימים ואפילו שבועות על קיטורים, קיטורים וקיטורים אבל לא ישקיעו שעה אחת להצבעה פעם בארבע שנים כדי לנסות לשנות את המצב עליו הם מקטרים כל הזמן. לידיעתכם אחוז ההצבעה הכללי היה כ- 36% כאשר אצל החרדים אחוז ההצבעה היה כ-80%. למישהו ישנו עוד ספק מדוע הפסדנו. עוד הערה: מצביעים חילוניים רבים כדוגמת אנשי מרץ הצביעו עבור לופיאנסקי לראשות העיר.
 
למעלה