למה הם לא באים אילנו???

ac cobra

New member
למה הם לא באים אילנו???

למה כל הג´ייפים או הSUV האלה לא רוצים להגיע לארץ שלנו ??? מה אנחנו לא מספיק טובים בשבילהם? והנה הרשימה!!! טויוטה לנד קורזר 100 בSUV של ביואיק (RENDEZVOYS) הדודג´ דוראנגו טויוטה סקוויה ( שדומה בול ל4ראנר!) הלקסוס RX 300 (יש רק איזה 1-2 כאלה בארץ ) מיצובישי פאג´רו פינין מיסאן X-TRAIL כל הגייפים של פורד (אני לא יפרט) קדילאק אסקלייד ואולי יש עוד .... AC הייתי מסתפק עם HUMMER 2 דלתות בחניה שלי !
 

teen17

New member
בגלל שבארץ הדפוקה שלנו......

הרכבים האלה יעלו בערך פי 3 ממה שמחירם בעולם וזה לא כדאי כי אף אחד לא יקנה. דבר שני זה כי לפי דעתם של היבואנים לא תהיה הצלחה לדגמים האלה מה שממש לא נכון לכמה מהדגמים. דבר שלישי כי חלקי החילוף יעלו הון תועפות ובארץ המגעילה שלנו שכל יום דופקים לך תאוטו אז זה יעלה הרבה. זהו זה בקיצור למה לא ייבאו.
 

-רוני-

New member
תשובה

לפני כחודש חזרתי מפריז (עניני עבודה) בין פגישה לפגישה חלפתי ליד מגרש רכב וגיפ תפס אותי בעצם לא תפס אלא כישף גיפ ירוק מודל-2001 של חברת JEEP ועלי התנוסס שלט 22000 -F שזה בערך-11000 ש"ח הבעיה היא להביא אותו לארץ ולשלם את המיסוי אנו ידידי חיים בארץ עושקת יושביה.
 
הם לא באים כי הם לא מתאימים

שתבין הסוקויה של טויוטה הוא בגודל של פטרול והוא יותר חזק ויותר מפואר מנוע V8 וכיסאות שחבל"ז הלקסוס הם סתם זבל מבחינת נסיעת שטח מבחינת התנהגות כביש ונוחות הם מעולות שאתה מדבר על הקינגים של השטח האמריקאים והעולמיים זה ללא ספק סדרת E של פורד הכוללת אסקייפ אקספלורר (יש בארץ) אקספודישן (ראיתי אחד) ואקסקורשין לא מביאים אותם לארץ כי מדובר במכוניות עם מנועיי V8 (שתיים האחרונות) עם מעל 350 כ"ס ומי יודע כמה המומנט שלהם חזק וגוף ענק אין לך איפה להחנות אותם בארץ והכבישים היחידים שאתה יכול לסוע בהםהם הערבה והחוף והכבישים המהירים בת"א , כמו כן הם נוסעות מהר לא כמו היפניות שב 100 קמ"ש עובדות על 2500 סל"ד הפורדים עובדים על 2200 סל"ד ב 120 קמ"ש
 

dmor_il

New member
משהו קטן! ../images/Emo13.gif

אהלן חבר´ה! עזבו אותי מהכל, אבל תנו לי לנד קרוזרים! אלה פשוט מכוניות מדהימות בחוזק וביכולת שלהן, עם יכולות לשיפורים אין סופיים! מי יודע? אולי יום אחד! שלכם, דניאל
נ.ב.: יש כמה מסתובבים בארץ, אני רואה הרבה פעמיים בדרך-חיפה... אבל הם יקרים לקניה מיד שניה...
 
למעלה