למה היום היה לקט?!

saritkm

New member
ביום רביעי קטע מיוחד של א"נ

בשיר בשירים הזה או מה שזה לא יהייה
 

Sweet Angel 22

New member
../images/Emo185.gif לא יודעת למה הלקט אבל זה לא

בגלל רעידת האדמה כי היה כתוב בקשת שיהיה לקט שבוע לפני כמעט..
 
למעלה