למה היא חייבת להיות כזאת

Droraaa

New member
למה היא חייבת להיות כזאת

האמא שלי? סיפרתי לה שיש לי ביום ראשון יום חופש אולי, והיא אמרה שאולי ניפגש והסכמתי. הבוקר התקשרה אלי חברה שלא ראיתי הרבה זמן, ושלא יוצא לי להפגש איתה בגלל שלשתינו יש תינוקות, וקבענו שניפגש ב 11:00. אחר כך התקשרה אימי, ושאלה אם ניפגש. אמרתי לה שקבעתי עם חברה, וששתינו ניפגש רק בצהריים. עד 6 או 7. מכובד לא? אז היא התחילה: פיניתי לי את כל היום. חשבתי שנבלה יום ביחד. כנראה שזהיותר מדי בשבילך יום ביחד עם אמא שלך. הוציאה לי את כל החשק להיפגש. בכל פעם שיש לי כמה שעות שאני מסיימת מוקדם לעבוד אני טורחת ובאה לבקר אותה. היא גרה רחוק. בכל יום חופש אני משתדלת להיפגש איתה ולא עם חברות ולא לעשות מה שבא לי. ובגלל שביקשתי כמה שעות לעצמי היא מתחילה לדבר ככה. נמאס לי מזה. זה רק עושה לי רע . וכמובן שמיד אמרתי לה שהחברה לא כל כך חשובה, ושאני יכולה לבטל את זה. אוף!
 

Droraaa

New member
עכשיו מה שאני לא אעשה

יהיה לי היום יום נאחס ומצב רוח רע.
 

mich78

New member
אל תבטלי את החברה

ואל תתני למצב רוח רע לשלוט כל היום תתקלחי , תתלבשי , תתייפיפי וצאי לבלות ביום היפה
 

alona 9

New member
ברוכה הבאה דרורה../images/Emo20.gif

לא יום רע ולא יום נאחס..סעי לבלות עם החברה,עם התינוק/ת.. ובצהריים,עם חיוך ענק על הפנים,ואולי.. עם זר קטן של פרחים המשיכי לאימך אני בטוחה, שברגע שתראה את שניכם ....גם היא תחייך. ישנם מצבים,שגם להורים מותר להעלב,אז יאללה...קחי נשימה עמוקה,צאי לבלות עם החברה,בטוחה אני שעד הצהריים ישתפר מצב רוחה. ושיהיה לך יום נפלא עם זו ועם זו..
 
מהכרותי עם המצב,

זה עוד יקרה לך הרבה פעמים. אני מסכימה עם אלונה - תעברי את זה בקלילות, ויפה שעה אחת קודם. אמי, שתחיה, עושה לי את זה על בסיס קבוע. פעם הייתי מתעצבנת, מבטלתת, מתרפסת, מתבאסת ובאה. היום? זה מה יש. הילדים וחיי החברה שלהם קודמים, חיי הנישואין שלי קודמים, אני קודמת. משתדלת להיות פרית - לקבוע ולהיות ברורה לגבי השעות, ואם יש סיכוי שאני מבריזה - מיידעת כמה שיותר מוקדם. למרות כל זה אני עדיין שומעת את ה"תעשי מה שאת רוצה. אל תתחשבי בי". פולניות מהולה בנסיון למשוך תשומת לב. לא בבית ספרי. קצתי.
 

m i t a l y

New member
דרורה יקרה ../images/Emo39.gif

מקווה מאוד שהיום החופשי שלך לא "התקלקל לך" ובכל זאת הצלחת לבלות בכיף עם חברתך ואח"כ עם אמך... אנחנו כאן אם תרצי לחזור ולספר איך היה...
ו... ברוכה הבאה לפורום...
 
למעלה