למה ההודעה שמבשרת על הצטרפותי נמחקה ולא ניתנה אפשרות לחברי הפורום לצפות בה ולקבל אותי בברכת ברוכים הבאים. באמת מעליב מאוד. זה קבלת הפנים למצטרפים?