למה ההודעה שמבשרת

למה ההודעה שמבשרת

על הצטרפותי נמחקה ולא ניתנה אפשרות לחברי הפורום לצפות בה ולקבל אותי בברכת ברוכים הבאים. באמת מעליב מאוד. זה קבלת הפנים למצטרפים?
 
אני חושב שזו הודעה שניה

אבל לא משנה העיקר שתקבלו אותי כחבר חדש, יום טוב לכולנו!
 
למעלה