למה גברים חייבים להיות כל כך מטומטמים

פנומן 72

New member
למה גברים חייבים להיות כל כך מטומטמים

ואני לא מדבר על כולם, כי אני בעצמי גבר, אבל עושה רושם שיש כמה שסיגלו לעצמם נורמות חיזור מטופשות. כמעט אין יום שאיזה גבר מתחיל עם חברה שלי. לגיטימי. אבל יש כאלה שהם כל כך מטומטמים שאני כבר לא יודע אם לצחוק שהם עושים צחוק מעצמם הוא לבכות שהם משויכים למין שאני משויך אליו. למשל היה אחד שממש נסע אחרי חברה שלי עד שהתייאש, אחד פשוט עצר יצא מהרכב וניסה לשדל אותה לבוא איתו (כן, בטח, מיד) ויש את אלה שמציעים לה טרמפים ולקחת אותה "עד הבית". היו עוד המון ליצנים כאלה, אבל יש איזה משהו שחוזר על עצמו כמעט כל פעם. הוא נניח קולט אותה יושבת על ספסל או סתם מסתובבת לתומה ולבדה, ואז הוא שואל אותה איזה שאלת פתיחה מטופשת, מזמין אותה לקפה (והיא מסרבת בנימוס תוך שהיא מבהירה לו שיש לה חבר), ואז באה שאלת השוס האידיוטית: "את אוהבת את חבר שלך ?". לא, חתיכת דביל, היא נמצאת איתי כי יש לה אזיקים בלתי נראים המחוברים אלי. וזה לא אחד, זה הרבה דבילים כאלה. חבר'ה, מה נסגר איתכם ? אמרה שיש לה חבר קחו 180 מעלות (או כמו ששלמה שרף אמר - 360 מעלות) ותתאיידו מהמקום. לום לו היה לי ...
 

רועי21רג

New member
הטמבלים האלה דווקא יותר טובים

מנחשי הידידות למיניהם , שמאלה עם כבר צריך להיזהר. כל אלה שמשחקים אותה תמימים , "ידידי נפש" וכל החרטה הזה , שכל כך כואב להם על "ידידה" שלהם שאם חבר שלה יפגע בה אז הם יוציאו את כל האנרגיה שלהם לעודד אותה וללכלך עליו כדי להרוס , סליחה לא להרוס ----> "לעזור לה" . תאמין שאני מכבד יותר את הדפוקים שתיארת מאשר את הנחשים האחרים , לפחות הם ישר נכנסים לעניינים ולא מתחזים לציפחיות דבש.
 

ארנביסט

New member
"ידידי נפש"

עכשיו שראיתי את התגובה שלך אתה צודק לגמרי!!! מישהו צריך לחסל את הידידים האלה, הם פשוט מעיקים!
 

r a k a n i

New member
ב"החברים של נאור" היה פרק שלם על זה

הם שכרו מישהו שיעלים את הידידים של הבחורה
 
אני לא זוכר היכן זה נירשם אך

זה הלך בצורה הזו. "בכדי להפריד זוג צריך לדבר עם האישה על הטוב שבגבר ועם הגבר על הרע שבאישה" אישה אשר צריכה לדבר על מה שטוב לה עם גבר לפעמים מתעוררת מהאשליה ומההיתאהבות שלה. ואחר מפנה את החוסר שלה למען גבר אחר שיודע להאזין לה. כאן הם פועלים בשיטה הפוכה, נותנים לה להגיע למסכנה שהוא לא מאזין לה מספיק ושהיא יכולה להישתפך בפניהם כי הם "ידידיי הנפש" לכן אל תפחד מגברים שמנסים להחפיש אותך, זה רק יגרום לה להיצמד אילך בהגנה (אתם זוג לא?) אבל היזהר מחברים המשבחים אותך וגורמים לה לדבר עימם היא עלולה לחשוב שהם יותר מענינים וטובים הריי לא צריך לחשוש ממי שמשבח את בן הזוג שלה לא? שם הנחשים הארסיים זוחלים.
 
מעניין מה שאתה מעלה כאן

כי באמת כאשר מתחילים להכפיש ולהגיד "מגיע לך יותר טוב" - נכנסים לסוג של מגננה ומנסים להצטדק על ההתנהגות של הבן זוג. כאשר להיפך , מתחנפים , ומראים ש"הכל תלוי בך" ו "את תחליטי מי הוא " אז בעצם - היא לא מרגישה צורך להגן על עצמה ויכולה לספר יותר פרטים כי היא חושבת שעומדים לצידם כזוג ולא לצידה כידידה מושכת.
 
זה גם מופיע בצורת "החברה המפרגנת"

שמעתי מספיק סיפורים על חברות נפש אשר גנבו בחורים מתחת לידיים. כך אני מזהיר גם בפניי פירגון מוגזם אשר יוצר הרגשת אופוריה. ובריב הראשון נוצר משבר חריף יותר. ואז אין כמו הידיד שאומנם "פחות מהמושלם שלה אבל לפחות מאזין ומפרגן" אולי יש סכנה בהפיכת בן הזוג למושלם...למושא להערצה. אז כל דבר קטן מכאיב יותר. אני חושב שזוגיות זה דבר שניבנה על הרבה רגעים טובים וגם פחות טובים.
 
איכס לגנוב לחברה את החבר

זה דוחה אותי כי החיידקים שלה היו בפה שלו ועכשיו תורי ? מה אני מנקה לשון ? יאק.. ועכשיו ברצינות : אני לא חושבת שצריך לערב חברים שלנו בכל . תמיד לשמור על הפינה שלנו. יש לנו בן זוג שאיתו אפשר לדבר ואנשים שאיתם אפשר להתייעץ ועדיף שיהיו אובייקטיביים ולא יהיה להם עיניין פיזי בך או רצון להרשים ואז הם יזמרו את מה שתרצה לשמוע
 
הבעיה, מה קורה כשהבן זוג

עסוק, עובד שעות רבות, מגיע עייף, לא דברן, לא מקשיב. ולך מצתבר במונה הבעיות/הבהרות/דברים לספר שיחה של כמה שעות. הרי אי אפשר לצבור זמן שכזה (הוא נוטה להבאיש וליצור עוינות כאשר מגיעים סוף סוף לדבר ולשחרר את כל הדברים) אז מה לעשות? לצבור כעסים? אני חושב שלא. אבל לגלות את האוזן הקשבת הנכונה זה גם סיכון. בואי ונדמיין זוג צעיר. שניהם בעבודה הייטקית כלשהיא של 10 - 12 שעות ליום עם מגע מינימלי של 1/2 שעה במשך היום. מה הסיכוי שהם יחשפו לניסיונות לקשר (עדין או בוטה) במהלך העבודה? דיי הרבה לפי דעתי.. ואם נגיד שיש להם פרטנר/ית לפרוייקט/עבודה/משרד. כמה זמן הם ידברו עימו/ה וכמה זמן הם מדברים עם בן/ת הזוג? אני מניח הרבה יותר. מכאן נובעות הרבה בעיות וגם מצד "הנחשים" הרבה הזדמנויות. כי מבחינתם מספיק שאתה יוצר אינטראקציה קלה...חיוך...מעביר מסמכים...מחמאה על לבוש/איפור/השג. זה הרבה יותר ומהיר יותר מבן/ת הזוג וגם כאשר רוצים לשתף את בן/ת הזוג זה מאוחר מידיי או שעייפים כהנ"ל. אז מתחיל תהליך השחיקה האיטית.
 

זכוכיות

New member
אתה יוצא מנקודת הנחה שכל ידיד מעוניין בכל

ידידה בהכרח. ואני אומרת- לא נכון. יש לי ידידים שלא מעוניינים בי, ואין סיכוי שיהיו מעוניינים בי (איך אני יודעת? הם ידידים שלי ואני יודעת היטב למה הם נמשכים. וואלה, אני שמנמונת++ והחבר הכי טוב שלי נמשך לבחורות רזות-- ולא מסוגל לדמיין את עצמו עם טיפטיפה יותר, דוגמא אחת מתוך רבות וטובות), בנוסף אני גם מכירה את עצמי ואני יודעת בוודאות שאני לא מעוניינת באף אחד מהידידים שלי- ובכל זאת אני בקשר קבוע ויומיומי. חשוד מאוד, נכון?
 
זה לא חשוד, אלא טבעי ביותר

ברכות מצאת לעצמך את "האוזן הקשבת" וזה דיי מוריד מעצמך עול יומי של "שיחות/הבהרות" אשר באופן רגיל נועד לבן זוג. אך בנושא ה"מעוניין" מעבר לנושא המיטה. האם אפשר להגיד שיש "עניין" בשיחה?, הרי גם היא סוג של אינטראקציה. ואולי נעבור לנושא אחר של עומס. האם שיחות יום יומיות יוצרות קירבה כלשהיא אפילו אם המקשיב לא מראה "סימנים ברורים" אני חושב שהנושא הזה מורכב מידיי עם שאלות חדשות על כל דבר. אך עדיין זה בתחום "המשחק המותר" של ההכנות לזוגיות. בתחילת השירשור ניתן ליראות דרכים בוטות ולא נכונות לצירת קשר. אולי כדאי לפתוח שירשור חדש בנושא.
 

רועי21רג

New member
זה מעלה בי המון זכרונות

היה לאקסית שלי ידיד , זבל של ידיד לא הכיר אותי בכלל והיה מלכלך עלי חופשי , אני אפילו אף פעם לא פגשתי אותו. לה היו לחצים שיתחיל לשעמם לי ממנה בגלל שהיא אהבה ראשונה שלי וכו' , אז הוא הכניס לה לראש שאני 100% הולך לזרוק אותה כשאני משתחרר בשביל "לראות עולם". ואז כשהיה לנו את הריב הגדול אני בטוח שלאפס הזה יש חלק לא קטן בעניין. אותה אני כבר לא אוהב אבל אני לא רוצה לדעת מה אני אעשה לאידיוט הזה אם אי פעם אני אפגוש אותו אישית ואני בכלל לא טיפוס כזה אבל אני ממש שונא אותו.
 

murphy

New member
בקיצור יצא מצב

שהוא שונא אותך בלי להכיר אותך (אחרת למה ללכלך) ואתה שונא אותו בלי להכיר אותו (אחרת כן היית רוצה לדעת מה תעשה לו אם תפגוש אותו אישית) ד"א, מאיפה לך שהוא ליכלך?
 

רועי21רג

New member
היא אמרה לי לפני שנפרדנו

נחש זבל מניאק אפס. אני מניח שהוא שונא אותה , גם גרם לה לעזוב אותי וגם היא לא רצתה אותו אז הוא אכל זין כפול . אותי הוא לא שונא סתם רצה לקחת לי את הבחורה ובסוף יצא עם הזין ביד!
 

פנומן 72

New member
מזל שלך שנפרדתם

בחורה שאוכלת מניפולציות כאלה מפחידות אותי מאוד.
 
למעלה