במקרה של "הרצלייה" ודומותיה, הפסילה אינה של
הצורה שאותה מציעה האקדמיה, אלא מגמת האקדמיה להפוך אותה לצורה יחידה תוך התעלמות מצורה אחרת, רווחת בציבור, שקיימת עשרות רבות בשנים. במקרה של פתח תקוה מדובר בלמעלה ממאה שנה.
במקרה של "הרצלייה" ודומותיה, הפסילה אינה שלהדברים פה מצדדים בקיומן של שתי צורות
שאינן שגויות (לא צריך לדעתי להבהיר למה זה לא מצב אידאלי, אבל מילא). אם זו גם דעתך, מדוע אתה פוסל את הכתיב "הרצלייה", מכנה אותו "שגוי" ומתנגד לכך שישתמשו בו?
הצורה שאותה מציעה האקדמיה, אלא מגמת האקדמיה להפוך אותה לצורה יחידה תוך התעלמות מצורה אחרת, רווחת בציבור, שקיימת עשרות רבות בשנים. במקרה של פתח תקוה מדובר בלמעלה ממאה שנה.