למה בטוח שנעמה שתולה של ההפקה

Black Jane

New member
I cant belive it../images/Emo2.gif

אני בקושי 1.64
 

Fairywitch

New member
הייתי תורמת לשניכם בכייף! זה עושה חיים מאוד

קשים- כמעט אין נעלי נשים במידה 44-5, ובחורים זאת בעיה רצינית
1.70 היה מספיק לי...
 

פ א ז ל

New member
אין לי קשר איתו ../images/Emo140.gif

המשפחה שלו והמשפחה שלי היו כל שבת באותה חבורה בים מאז שהיינו ילדים ואנחנו גרים באותו ישוב חוץ מזה אין לי שום קשר איתו (מעולם לא היה קשר ישיר אנחנו לא באותו גיל) לא התכוונתי להגיד שאני מכירה אותו בצורה אישית אלא שהוא בחור רגיל כמו כולם ולא שחקן מושתל של ההפקה ואגב, הוא גם הפייבוריט שלי לא בגלל שאני מכירה אותו מילדות אלא בגלל הצורה שבה הוא מתנהג על האי
 

LiRs Lullaby

New member
למה בחור רגיל לא יכול להיות מושתל?

הכוונה ב"מושתל" היא לא שמביאים חייזרים ומחפשים אותם לבני אדם
ואם את לא מכירה אותו אישית אז מן הסתם את גם לא ממש יכולה לדעת כי הוא גם לא יספר לך דבר כזה........................................
 

פ א ז ל

New member
מושתלים הם בד"כ שחקנים

או כאלה שואפי פרסום והצלחה כעקרון הכל יכול להיות אבל במקרה הזה אני חושבת שהסיכוי קלוש עד אפסי
 

dacou194

New member
את יכולה להגיד לו שהוא הפיבוריט שלי?

לא שזה יעזור אבל בא לך? XD
 
לדעתי יש דברים מוזרים אחרים

הדברים ש"משלימים" את העלילה ובכך מביאים למצבים שיביאו הכי הרבה רייטינג למשל הזכייה של דן באתגר הכח הכפול שגרם להצלחת המזימה שלו (שהיא הדבר הכי גדול שקרה בסידרה בינתיים) למשל שדווקא בפרק שבו מדברים על כמה שטינה היא בנאדם מוערך-אבל חלש, אז דווקא היא המכריעה בקרב החסינות (כאילו כדי להבליט את זה שהיא מעכבת את השבט), ודווקא היא תנצח בקרב הכח הכפול. זה נראה הזוי מדי שהדברים האלה מתרחשים. ובכל זאת, מה זה משנה לכם כ"כ? ><"
 

avikoz

New member
ככה זה לפעמים הכל מזל.. קחי דוגמא

בהישרדות 6 האמריקאית כשה נשארו ה4 האחרונים הם היו 3 גברים ואישה אחת ה3 גברים היו חברים טובים וזה היה בטוח שהם יעיפו תבחורה אבל דווקא היא קיבלה חסינות.. מזל?
 
אני בן

וכן, לא אמרתי שהכל פה מזוייף..סתם אמרתי שזה נראה חשוד אבל איך אומרים? המציאות עולה על כל דמיון
 

XקוקיX

New member
ברור שיש הרבה דברים מזוייפים.

הרי ברור שחלק מהסדרה מבויימת כמו כל סדרת ריאליטי. אבל הסיטואציה הקשה, היא כן נכונה. למרות שלדעתי ברגעים שאנחנו לא רואים, כן נותנים להם צרכים למחייה. ובכלל, עזבו את הפרטים הגדולים, בואו תתייחסו לפרטים הקטנים, איך זה שהבנות לא מלאות בשיערות בבית השחי?! איך זה שלא לכל הגברים צומח זקן?! גם אלה דברים די מוזרים אם שואלים אותי...
 
אמממ

יכול להיות שדיברו גם על כמה שליה/מולי/גיא/מישהו אחר מועיל/ה לשבט, אבל אם היו משדרים את זה זה לא היה משנה כל כך את הפרק. תחשוב על זה שמצלמים שלושה ימים, 72 שעות, ובסופו של דבר משדרים רק שעה. לך תדע כמה דברים מורידים בעריכה.
 

רפי45

New member
נעמה שתולה של התוכנית זה בדוק

ונראה לי גם משה ואולי דן.
 

BrokenDream103

New member
אני חושב שמבליטים את נעמה

לא בגלל שהיא שתולה, אלא בגלל שהיא פיינליסטית. =/ נותנים לה זמן מסך ארוך כדי שהצופים יותר יתחברו אליה... ככה לפחות נראה לי. למה כולם פה מנסים למצוא שתולים? וסליחה על הבורות, אבל מה זה בדיוק "שתול של ההפקה"? יש לו תפקיד מסוים שההפקה נתנה לו?? לא הבנתי.
 

LiRs Lullaby

New member
אני לא שמעתי על הגדרה מדויקת, אבל

זה נראה לי מובן מאליו שכשמדברים על מישהו "שתול", הכוונה היא שהוא עושה דברים נורא מופרכים ולא הגיוניים כדי להוסיף קצת צבע לסדרה. נניח למשל, שזו הפעם הראשונה שאתה מפיק תכנית כמו הישרדות - אתה לוקח 20 אנשים יפים ומעניינים ותוקע אותם למשך 52 יום על אי בודד... ואתה חושב על הרייטינג שתעשה מכל הסיפור ועל המרצ'נדייזינג ועל כל הרווחים שאפשר יהיה לעשות מזה....... אממה, אתה לא ממש בטוח שיקרו שם דברים כל כך מעניינים כדי שהתכנית תהיה סוחפת באמת. אז מה אתה עושה? מוסיף מישהו כדי שיעשה שם כל מיני דברים כדי להוסיף צבע ועניין. אני לא ממש שמעתי על שתולים בהפקות אבל לך תדע....... האם יואב באמת עד כדי כך מנותק מהמציאות ומשה באמת מרחם על עצמו בצורה כל כך מביכה מול המצלמות או שלפעמים המציאות באמת עולה על כל דמיון?
 
למעלה