GlitterDust
New member
למה אתם פה?
לפני מספר ימים התעמתתי עם אדם, מיסטיקן בחייו - נקרא לו ר., שהעלה דיון מעניין ביותר - ההתפתחות הרוחנית שכל אדם עובר כאשר הוא נכנס לתחום המיסטיקה והכישוף. מה האדם עושה איתה? למה אנחנו מתפתחים רוחנית? אנחנו עובדים ומבינים דברים מסביבנו, ואת כל זה שומרים לעצמנו... ר. אמר שכיום אדם צריך לדאוג לעצמו קודם כל. להגיע לרמה רוחנית גבוהה ככל שאפשר, ולעשות כל שניתן כדי להגיע לשם. אתם מסכימים עם זה? האם לא ניתנה לנו האפשרות הזו (התפתחות) על מנת לעזור לאחרים? סתם רציתי להעמיד את זה לדיון פה.
GlitterDust
לפני מספר ימים התעמתתי עם אדם, מיסטיקן בחייו - נקרא לו ר., שהעלה דיון מעניין ביותר - ההתפתחות הרוחנית שכל אדם עובר כאשר הוא נכנס לתחום המיסטיקה והכישוף. מה האדם עושה איתה? למה אנחנו מתפתחים רוחנית? אנחנו עובדים ומבינים דברים מסביבנו, ואת כל זה שומרים לעצמנו... ר. אמר שכיום אדם צריך לדאוג לעצמו קודם כל. להגיע לרמה רוחנית גבוהה ככל שאפשר, ולעשות כל שניתן כדי להגיע לשם. אתם מסכימים עם זה? האם לא ניתנה לנו האפשרות הזו (התפתחות) על מנת לעזור לאחרים? סתם רציתי להעמיד את זה לדיון פה.