היי שרון
תאמיני לי אני קוראת את מה שכתבת ואני אומרת לעצמי שעליך נכתב `` אלוהים נותן אגוזים למי שאין שיניים`` חמודתי כמה שהייתי רוצה להתחלף איתך רק לומר יש לי אהבה יש לך אהבה משפחה ואת נשמעת לא מרוצה טוב, את יודעת שאדם שואף לשלמות אבל היא לא קיימת בכל פעם שיחשוב שהגיע אליה תמיד משהו יתעכב וירצה עוד ועוד אבל לכי לפי מאמרו של ידידנו זיגמונד פרויד שאמר ``אדם מאושר כשיש לו אהבה ועבודה`` שלך חברתך לפורום לב אדום (ללא אהבה)