למה אין תלושים

למה אין תלושים

שאלה טובה למה? כחי האגף עושה אתנו ככעל העולה על דעתו ,פעם הוא מפרסם ב25 לכל חודש,פעם ב26 ,פעם ב27-28 לכל חודש ופעם שבוע אחרי קבלת התלושים בדואר . לדעתי מדובר בשיטה של לשחוק את הנכים ולהרגיז אותנו . פעם כתבתי לממנונה על פניות הציבור באגף בנושא וכן בהקשר למוקד הטלפוני של האגף ,עד עתה לא ענתה לי למרות שחשפתי בפניה נתונים המוכיחים את טענתי . מה הבעייה שהאגף יפרסם את התלוש כל פעם בתאריך קבוע . לאגף הפתרון ,ואנו נשארים עם הלשון בחוץ. ואת הארגון אין זה מעניין כלל ,כי תוספת סדרו לעצמם.
 

אלוני121

New member
לא מכיר גופים אחרים שמפרסמים את התלושים

כמה ימים לפני מועד התשלום. מה שחשוב זה שהתגמול תמיד נכנס בזמן לבנק!
 

סטאר 21

New member
אלוני121 מאות אלפי עובדים במגזר הציבורי

כולל עובדי משרד הביטחון אגף השיקום מקבלים את התלוש כשבעה ימים לפני הראשון לחודש ,מערכת תלוש חכם זה ניקרא. אז הנה לך גוף אחד והגדול במדינה שעושה זאת למען עובדיו. מה אתה אומר? אגב ,נכון שהחשוב הוא שהכסף נכנס בסופו של דבר אבל בשל בעיות אוביקטיביות כמו מסגרות בבנק הרבה בודקים את עצמם לפני ורואים היכן הם עומדים לקראת סוף החודש ותחילת החודש הבא ודואגים שלא לחרוג מהמסגרת. אולי לך זה לא חשוב אבל למאות אלפים כן. ואכן יש להם פתרון מה שלנכי צה"ל לצערי אין ,לפחות לא באופן קבוע.
 

סטאר 21

New member
לא הייתה איזה חתימה על אמנת שרות של

אגף השיקום מול אירגון נכי צה"ל? אמנה שבה הם ציינו כי הם מתחייבים לשרת נאמנה את הנכים? נו אז הנה לכם שרות. למישהו שם אכפת שנכים צריכים להערך לראשון לחודש , כדי לא לעבור את המסגרת שהקציב הבנק ומבעוד מועד. מה אכפת להם , העיקר שהתלוש שלהם מוזן כבר במערכת תלוש חכם של עובדי המדינה כבר יומיים. אז במאות אלפי עובדי הציבור אפשר לטפל ביעילות בנושא אבל בכמה עשרות אלפי נכים לא? זילזול תרתי משמע.
 

gilben1

New member
פטריוט שבור ועופרראצבי - נא לא לקחת את

הדיון לפסים אישיים. תוכלו לעשות זאת במערכת המסרים האישיים של תפוז.
 

הראל102

New member
סטאר ניתןלקבל עדכון במוקד על התגמול הקרוב

אז לא ברורה ההערה שלך. מי שחשוב לו "להערך לראשון לחודש" יכול להתקשר ולקבל תשובה כמה יכנס לו ב31 וחודש. אז מה בדיוק הבעיה?
 

סטאר 21

New member
הבעיה היא שעניתי למישהו ששאל למה אין תלושים?

ותשובה נוספת למישהו שקבע שלא נתקל בגופים המפרסמים תלוש משכורת לפני הראשון. לא ידעתי שאפשר לקבל כמה יכנס בראשון , לא כתבת איך עושים זאת וגם לא כמה זמן לפני הראשון. עכשיו הבנת מה הבעיה?
 

יוסי404

New member
סטאר צודק למה רק עובדי אגף השיקום יכולים לדעת

כמה ימים לפני כמה יכנס להם לבנק והנכים עצמם לא ???
 

נכה חדש1

New member
סטאר יכולת לענות לשואל שיתקשר למוקד האגף

ויקבל עדכון כמה יכנס לחשבון הבנק שלו. במקום זה התלוננת על האגף ולזה אני קורא "לקטר".
 

סטאר 21

New member
נכה חדש1 במקום להטיף היית עונה לו ישירות.

ולגבי האגף מי אתה שתגיד לי אם להתלונן או לא? מה זה סתימת פיות? אתה עובד שלהם? הכל טוב אצלך? לא כך אצל אחרים וכדאי שתפנים.
 

נכה חדש1

New member
סטאר תתלונן על האגף כמה שאתה רוצה, למי איכפת?

אבל חבל שאתה מחפה בכך על חוסר ידע. כנראה שלא ידעת דבר פשוט והוא שניתן לקבל עדכון על התגמול הקרוב במוקד הטלפוני.
 

סטאר 21

New member
נכה חדש 1 מזמין אותך לקרוא את השירשור מתחילתו

תיווכח שאכן לא ידעתי שיש אפשרות כזאת. אם הינך בעל ידע כזה רב אני מזמין אותך לנצל זאת למען השואלים ולא נגד העונים עדיף שתשכיל אותנו מאשר תכשיל אותנו ותשמש כבקר יהיר ,כך יטב לכולנו. מרגע זה הויכוח המיותר נגמר.
 

נכה חדש1

New member
סטאר קראתי ואתה אכן מחפה על חוסר ידע שלך

בהתקפה לא לעניין על האגף שכאילו לא עומד באמנה שחתם עליה. יש הרבה טענות על תפקוד אגף השיקום אבל לא במקרה זה. ואיך הגעת למסקנה שאני מכשיל אחרים בפורום? משאיר לקוראים להסיק מי מכשיל פה בחוסר הידע שלו ולא רק בשרשור הזה....
 

gilben1

New member
ניתן לקבל עדכון על התגמול 5 ימים לפני

העברת הכסף לחשבון במוקד הטלפוני של האגף : 03-7776777
 
למעלה