למה אין מיקוד?

למה אין מיקוד?

שיעורי ההיסטוריה של הערוץ עוזרים מאוד ללמוד לבגרות, אבל אני תוהה מדוע תוכנית על מהלך מלחמת העולם הראשונה משודרת בעוד שהחומר ירד במיקוד. לא עדיף לשדר במקום אותו שיעור חומר אחר רלוונטי לבחינה? בכבוד רב, תיכוניסטית
 
דווקא מתייחסים למיקוד

אלא שלא רק לתלמידי מסלול אחד. במסלול הטכנולוגי נבחנים התלמידים בידע העם והמדינה ובמיקוד שלהם מלחמת העולם הראשונה מופיעה. אנו עושים מאמץ לתת מענה לתלמידים מכמה מסלולים (ולא רק לתלמידי המסלול העיוני הכללי "הרגיל" ).
 
למעלה