חמודה עם חיוך
New member
למה אין מיקוד?
שיעורי ההיסטוריה של הערוץ עוזרים מאוד ללמוד לבגרות, אבל אני תוהה מדוע תוכנית על מהלך מלחמת העולם הראשונה משודרת בעוד שהחומר ירד במיקוד. לא עדיף לשדר במקום אותו שיעור חומר אחר רלוונטי לבחינה? בכבוד רב, תיכוניסטית
שיעורי ההיסטוריה של הערוץ עוזרים מאוד ללמוד לבגרות, אבל אני תוהה מדוע תוכנית על מהלך מלחמת העולם הראשונה משודרת בעוד שהחומר ירד במיקוד. לא עדיף לשדר במקום אותו שיעור חומר אחר רלוונטי לבחינה? בכבוד רב, תיכוניסטית