למדריכים שביניכם

nevadaman

New member
למדריכים שביניכם

אני מטיס ססנה 172 וססנה 210 (גלגלים מתקפלים ופסיעה משתנה) שני המטוסים הם בקטגוריה של GROUP A. האם במבחן רמה הנערך כל שנתיים, אני יכול לעשות על ה-172. אנא מכם, שיענו רק אלה שבאמת יודעים, ללא פרשנויות.תודה. שי
 

tiraman

New member
אני לא מדריך ולא מבין גדול

אבל אם תריץ חיפוש בפורום על "מבחן רמה" אז תקבל את התשובות למה שאתה מחפש ואני מקווה שזה יספק אותך
תהנה
 

צור בנר

New member
ע"פ החוק בישראל

כל עוד אתה רוצה לבצע את החידוש כך שיוכר לך רק על GROUP A, אתה יכול לעשות אותו גם על ססנה 152.
 
למעלה