למדריכים שביניכם אני מטיס ססנה 172 וססנה 210 (גלגלים מתקפלים ופסיעה משתנה) שני המטוסים הם בקטגוריה של GROUP A. האם במבחן רמה הנערך כל שנתיים, אני יכול לעשות על ה-172. אנא מכם, שיענו רק אלה שבאמת יודעים, ללא פרשנויות.תודה. שי