למגי/לימור
מה קורה?
,כל פעם שאני רושם תגובה,יש לי בצד שמאל פירסומות שמסתירות לי את מה שאני רושם,זה כבר
נימשך די הרבה זמן,יש לכן מושג איך מורידים את זה?,דרך אגב,רק לי יש את זה?חח,כל טוב נשמות יפות,מקדיש לכן שיר-
http://www.youtube.com/watch?v=H5ArpRWcGe0
מה קורה?
נימשך די הרבה זמן,יש לכן מושג איך מורידים את זה?,דרך אגב,רק לי יש את זה?חח,כל טוב נשמות יפות,מקדיש לכן שיר-
http://www.youtube.com/watch?v=H5ArpRWcGe0