למגי/לימור

sani48

New member
למגי/לימור

מה קורה?
,כל פעם שאני רושם תגובה,יש לי בצד שמאל פירסומות שמסתירות לי את מה שאני רושם,זה כבר
נימשך די הרבה זמן,יש לכן מושג איך מורידים את זה?,דרך אגב,רק לי יש את זה?חח,כל טוב נשמות יפות,מקדיש לכן שיר-
http://www.youtube.com/watch?v=H5ArpRWcGe0
 


תודה על השיר


האמת שלא נתקלתי בתופעה שאתה מתאר, כלומר, יש תמיד פרסומות בצד שמאל באמת, אבל הן רחוקות מהכתוב ולא מסתירות אותו.

יכול להיות שזה אצלך משהו בדפדפן?
 

sani48

New member
היי לימור,תודה

זה כניראה באמת בעיה בדפדפן,עד עכשיו ניכנסתי כל פעם דרך גוגל כרום,והיתה את הבעיה הזו,עכשיו ניסיתי דרך אקספרולר,ואין את זה(מוזר כי דווקה גוגל כרום בדרך כלל עובד יותר טוב),על כל מיקרה,העיקר שניפתרתי מהבעיה הזו,תודה
 

Megie

New member


אכן בעיה של פלאגים בדפדפן ספציפי..מציעה לך אולי לנסות לשחק לו בהגדרות/לאתחל אותו..זה לרוב פותר את זה כי בגדול..אין על כרום
 
חח אצלי זה בדיוק הפוך...


כלומר, מהאקספלורר היו לי המון בעיות, והחלק העליון של המסך בתפוז היה מג'וברש לי, לא יכולתי לראות מסרים למשל.
אחרי שעברתי לכרום, הכל נפתר וחזר לנורמלי.

העיקר שבעיה נפתרה.

 

sani48

New member
כן,זה באמת מפתיע

שדווקה באקספלורר זה עובד אצלי(ששם המינוס,שהמחשב שלי נתקע כל שנייה חח),אני ינסה לעשות גם שמגי וAlabamaW0rley הציעו,תודה לכולם,יום טוב
 
למעלה