ה ס ג ו ל ה
New member
ללמוד נכון
שלום לכולכם, בקבלה אנו מדברים בשתי דרכים עיקריות: מצד האור או מצד הכלי. בדיוק כמו חלוקת הקבלה להשתלשלות מלמעלה למטה והעלייה מלמטה למעלה. אני מציע לכם כדי לאפשר לימוד אפקטיבי ונכון - לקרוא את התשובות בכובד ראש, לדייק במושגים גם בשאלותיכם ולהבין את ההקשרים בהם נאמרים הדברים. אני באמת מקווה כי כך נוכל להגיע לעומקם של דברים ולנושאים מהותיים אחרת נמשיך להתבלבל. שיהיה לכולנו לימודים ודיונים פוריים
שלום לכולכם, בקבלה אנו מדברים בשתי דרכים עיקריות: מצד האור או מצד הכלי. בדיוק כמו חלוקת הקבלה להשתלשלות מלמעלה למטה והעלייה מלמטה למעלה. אני מציע לכם כדי לאפשר לימוד אפקטיבי ונכון - לקרוא את התשובות בכובד ראש, לדייק במושגים גם בשאלותיכם ולהבין את ההקשרים בהם נאמרים הדברים. אני באמת מקווה כי כך נוכל להגיע לעומקם של דברים ולנושאים מהותיים אחרת נמשיך להתבלבל. שיהיה לכולנו לימודים ודיונים פוריים