ללא נושא ללא תוכן..
F f10 New member 20/1/03 #2 הפורום באמת קצת חולם דברו על משהו.. משעמם לי ונמאס לי לשחק ב FIFA ן NBA כל הזמן..
S Shadow Warrior New member 20/1/03 #3 ממ.. אתה צודק.. ../images/Emo4.gif אבל זה פורום משחקים, לא?(!)