ללא נושא

  • פותח הנושא f10
  • פורסם בתאריך

f10

New member
הפורום באמת קצת חולם

דברו על משהו.. משעמם לי ונמאס לי לשחק ב FIFA ן NBA כל הזמן..
 
למעלה