ללא ילדים

shira chan

New member
ללא ילדים

סליחה שאני נדחפת פה עם נושא שכביכול לא קשור כ"כ לפורום, למעשה הפוך מנושא הפורום.הנושא הוא גברים ונשים שבחרו לא לגדל ילדים. אני נמצאת כרגע בפרשת דרכים. מילדות ידעתי שבגלל סיבות רפואיות מולדות לא אוכל להכנס להריון, כי הדבר מהווה סכנה גדולה לחיי. בנסיבות הנוכחיות של החיים שלי אני צריכה לקבל החלטה, ונטיית הלב שלי היא לוותר על גידול ילדים ולא ללכת במסלול המקובל של ניסיון לאמץ או להביא ילדים בעזרת פונדקאית. שוטטתי ברחבי האינטרנט כדי למצוא פורום או איזושהי התארגנות של אנשים שבחרו לא לגדל ילדים, בתקווה שמתוך ההיכרות איתם אוכל להיות שלמה יותר עם ההחלטה, אך לא מצאתי אפילו קצה של חוט. נדמה שאנשים כאלה פשוט לא קיימים, או שקיומם אינו לגיטימי בחברה. אני אשמח מאד לשמוע מכם, אם אתם מכירים אנשים כאלה, או אם לכם יש מה לומר לי בנושא.
 

מירבי*

New member
שלום שירה../images/Emo140.gif

צדקת כשכתבת שהנושא שמעניין אותך לא שייך לפורום. יחד עם זאת אני רוצה להגיד לך שההחלטה שלך אמיצה לא פחות מההחלטה שלנו, השיקולים שהביאו אותך להחלטה הזאת שמורים איתך ובוודאי מורכבים, כפי שאנו נדרשות להתמודד עם החברה בהסברת תהליך הפונדקאות, גם את תתמודדי עם הרמת גבה של הסביבה ושאלות רבות. אם יורשה לי, אני רוצה לכתוב לך משהו אישי שמייצג רק את דעתי. שירה, את לא צריכה לצאת בהצהרות לגבי הכוונות שלך, יכול להיות שבעוד כמה שנים תרגישי אחרת והרצון לילד יבער בך, את לא צריכה להתחייב לחיות ללא ילדים או עם ילדים, במידה ובן הזוג שלך חושב כמוך אני מניחה שיהיה לכם הרבה יותר קל להחליט על דרך התמודדות נכונה. בהצלחה
 

עָנת

New member
היי שירה../images/Emo24.gif

ראשית,את לא צריכה לראות את עצמך היחידה בעולם שלא רוצה ילדים! שירה,יש נשים שבשבילן אמהות זה דבר שולי ולא חיוני.(לא מזמן היתה כתבה ענקית ב"לאישה") אני באופן אישי מכירה 2 נשים ש"האסימון" נפל להן בגיל יחסית מאוחר(45) והן הרו
שירה,אולי בשלב זה בחייך את לא מרגישה כמיהה לילדים,מי יודע,אולי בשנים הקרובות משהו ישתנה
מאחלת לך אושר בלי / עם
 

mondani5

New member
הי שירה!

את לא היחידה שלא רוצה ילדים,אני מכירה לפחות חמש זוגות שלא מוכנים להביא ילדים לעולם ,כי הם רואים בעולם הזה רק חורבן,גם הזמר אביב גפן יצא בהצהרה שנכון להיום הוא לא חושב להביא ילדים לעולם הזה . בכל מצב בהצלחה בכל דרך שתבחרי. אירית
 

miri71

New member
היי שירה, אני הכרתי בעבר איש מדהים

שלא הביא ילדים לעולם. הוא היה ניצול שואה, ראה זוועות ובחר שלא להביא ילדים, היה פסיכולוג ילדים, טיפל והשקיע במשך כל חייו בילדים האבודים שפגש מבלי להפוך אותם לשלו. הדרך שעליה את מדברת נראת לי כעוד אחת מהדרכים שאנשים בוחרים וזה לא חריג בעיניי. בארץ היא פחות מקובלת, אבל באירופה ממש לא, כפי שאת יודעת. מה שכן, נראה לי חשוב לחפש דרכים לממש את עצמך בתחומים אחרים בחיים.
 

הילשוש

New member
היי שירה ../images/Emo39.gif

בחיים שלנו הכל הולך בצורה כזו שכל אחד עושה מה שטוב לו ואיך שנוח לו כל עוד שזה במסגרת החוק.
אז את לא צריכה להתנצל או לפרט לאף אחד את סיבותייך. פשוט תחיי את חייך איך שאת מוצאת לנכון
ולא איך שמקובל על הסביבה
תעשי מה שטוב לך כל עוד זה לא פוגע באנשים שאהובים עלייך
והכי חשוב שתהיי רק מאושרת עם כל החלטה שתחליטי. בין אם להביא ילדים
או לא. בברכת שלום והמון חיוכים הילשוש
 
רצונו של אדם כבודו../images/Emo140.gif

כל עוד ההחלטה נוגעת לחיים שלך בלבד ויש לך בן זוג ששותף להחלטה כזו אז לכי על זה. יש אנשים שבוחרים לא לגדל ילדים וכל החלטה היא לגיטימית, וכמובן כל החלטה לגופו של מקרה. בהצלחה בחיים שלך בהמשך. אני רק יכולה להגיד לך שרק אחרי שנולד לי הילד (שנולד מפונדקאות)הבנתי שחיי היו ריקים מתוכן , למרות שהיתה לי קרירה והמון חיי חברה ועיסוק בתחביבים שאני היום לא מגיעה אליהם.
 

איילת567

New member
אני מאחלת לך בהצלחה בהחלטה

אמיצה בהחלט אבל עד שלא ראיתי מה אנשים מוכנים לעבור בשביל להביא ילד לא הבנתי את הצורך הזה ושלא תביני לי יש ילדים והייתי רואה נשים בלי ילדים הייתי מיסתכלת בקינאה בנשים הללו ושואלת את עצמי מה אנשים כל כך רוצים להביא ילדים זה רק לרוץ אחריהם לנקות ועוד הרבה עבודה אבל בסופו של דבר כולם רוצים משהו מישלהם אני מבינה אותך אל תישללי את העינין אולי בעוד כמה שנים תחשבי אחרת בהצלחה במה שתחליטי איילת
 

shira chan

New member
וואו.... ../images/Emo65.gif

איזה תשובות מקסימות אני מקבלת פה. תודה.
 

sigush3

New member
לא במקרה הגעת לכאן חמודה

קודם כל צר לי מאוד על מצבך,אך יחד עם זאת אני מאמינה עם כל הלב שלא במקרה הגעת לכאן מתוך שוטטות רבה בחיפוש אחר אנשים דומים למצבך. כפי שנוטה ליבך כמו שכתבת לקבל החלטה כך נטה ליבך לכאן. שירה יקרה מאוד קל ואפשר להבין את מצבך,אך דעי לך חמודה שרק בגלל שמילדותך את חיה עם ההרגשה הזאת ובלית ברירה כנראה גם אימצת אותה כאופציה אך עכשיו שגדלת את יכולה בהחלט לשנות את התפיסה של החיים לגבי להביא ילד לעולם,כי לדעתי אם היית שלמה עם עצמך לא היית מחפשת דומים לך(הרי גדלת עם הידיעה)לכן מתוקה אני חושבת שאסור לך לשלול את האפשרות הענקית והמדהימה הזאת להיות אמא זה דבר שלא ניתן להסביר במילים זאת חויה בלתי פוסקת של החיים את כל הזמן במסע נהדר ואני חושבת שגם לך כאישה מגיע או לפחות לנסות ולראות כמה יפים החיים עם ילדים. אם בשל בעיות רפואיות את חוששת הרי לפנייך הרבה מקרים ,ופה בהחלט את לא במיעוט ופה בהחלט את יכולה לקבל את כל מה שבעצם חשבת שלא אפשרי ושעליו גדלת. גם האישה שלה אני אלד בע"ה יש בעיות והיא בהחלט ידעה זאת מילדותה גדלה והתבגרה עם הידיעה שלא תלד לעולם ובכל זאת נישאה ובעוד מספר חודשים היא תהפוך לאמא מאושרת בע"ה. אלוהים סוגר דלת ופותח שניים,והנה לך דלת חדשה בחיים שמאפשרת לך לשקול מחדש את ההחלטה שעליה גדלת. מקווה בשבילך שתעשי את השיקול הנכון. בהצלחה סיגל
 
למעלה