shira chan
New member
ללא ילדים
סליחה שאני נדחפת פה עם נושא שכביכול לא קשור כ"כ לפורום, למעשה הפוך מנושא הפורום.הנושא הוא גברים ונשים שבחרו לא לגדל ילדים. אני נמצאת כרגע בפרשת דרכים. מילדות ידעתי שבגלל סיבות רפואיות מולדות לא אוכל להכנס להריון, כי הדבר מהווה סכנה גדולה לחיי. בנסיבות הנוכחיות של החיים שלי אני צריכה לקבל החלטה, ונטיית הלב שלי היא לוותר על גידול ילדים ולא ללכת במסלול המקובל של ניסיון לאמץ או להביא ילדים בעזרת פונדקאית. שוטטתי ברחבי האינטרנט כדי למצוא פורום או איזושהי התארגנות של אנשים שבחרו לא לגדל ילדים, בתקווה שמתוך ההיכרות איתם אוכל להיות שלמה יותר עם ההחלטה, אך לא מצאתי אפילו קצה של חוט. נדמה שאנשים כאלה פשוט לא קיימים, או שקיומם אינו לגיטימי בחברה. אני אשמח מאד לשמוע מכם, אם אתם מכירים אנשים כאלה, או אם לכם יש מה לומר לי בנושא.
סליחה שאני נדחפת פה עם נושא שכביכול לא קשור כ"כ לפורום, למעשה הפוך מנושא הפורום.הנושא הוא גברים ונשים שבחרו לא לגדל ילדים. אני נמצאת כרגע בפרשת דרכים. מילדות ידעתי שבגלל סיבות רפואיות מולדות לא אוכל להכנס להריון, כי הדבר מהווה סכנה גדולה לחיי. בנסיבות הנוכחיות של החיים שלי אני צריכה לקבל החלטה, ונטיית הלב שלי היא לוותר על גידול ילדים ולא ללכת במסלול המקובל של ניסיון לאמץ או להביא ילדים בעזרת פונדקאית. שוטטתי ברחבי האינטרנט כדי למצוא פורום או איזושהי התארגנות של אנשים שבחרו לא לגדל ילדים, בתקווה שמתוך ההיכרות איתם אוכל להיות שלמה יותר עם ההחלטה, אך לא מצאתי אפילו קצה של חוט. נדמה שאנשים כאלה פשוט לא קיימים, או שקיומם אינו לגיטימי בחברה. אני אשמח מאד לשמוע מכם, אם אתם מכירים אנשים כאלה, או אם לכם יש מה לומר לי בנושא.