פרובוקטורית תורנית
New member
לכל מען ....../images/Emo9.gif
בוקר טוב. היום הוא היום... אני לא שומרת מסורת הדוקה ובכל זאת היום כיפור נחוץ רצוי לעשות חשבון נפש מידי פעם...למרות שאני לא "חסידה גדולה" אז אני לא סתם מתפלספת ועושה הקדמה ארוכה על הבוקר... אני לא הולכת בשוונג של בקשת סליחה בשביל מקום בגן עדן ואריכות ימים מבקשת שתקבלו את סליחתי הכנה, מכל הלב. סליחה אם זילזלתי, פגעתי, קילקלתי. אם אמרתי משהו פוגע במכוון או בלי לשים לב. אם לא הקשבתי, או אם בילבלתי אותכם בבעיות שלי. מטעויות לומדים וכשנפלים קמים. ושוב- אני רק בנאדם. קטן מאוד... אל תתייחסו למצבי הרוח המוזרים שלי. ובשיחות חולין איתי אפשר לשמוע סליחה גם כשלא צריך- גם את זה אני אלמד לסנן. ומי שפגע בי... אין הרבה אנשים שמצליחים להוציא אותי משלוותי... נו אני ממילא לא סגורה עם עצמי אם זו אשמתי או לא אז סולחת. תמיד סולחת. אבל... לא שוכחת! במיוחד ....טוב לא חשוב כיפור היום
בוקר טוב. היום הוא היום... אני לא שומרת מסורת הדוקה ובכל זאת היום כיפור נחוץ רצוי לעשות חשבון נפש מידי פעם...למרות שאני לא "חסידה גדולה" אז אני לא סתם מתפלספת ועושה הקדמה ארוכה על הבוקר... אני לא הולכת בשוונג של בקשת סליחה בשביל מקום בגן עדן ואריכות ימים מבקשת שתקבלו את סליחתי הכנה, מכל הלב. סליחה אם זילזלתי, פגעתי, קילקלתי. אם אמרתי משהו פוגע במכוון או בלי לשים לב. אם לא הקשבתי, או אם בילבלתי אותכם בבעיות שלי. מטעויות לומדים וכשנפלים קמים. ושוב- אני רק בנאדם. קטן מאוד... אל תתייחסו למצבי הרוח המוזרים שלי. ובשיחות חולין איתי אפשר לשמוע סליחה גם כשלא צריך- גם את זה אני אלמד לסנן. ומי שפגע בי... אין הרבה אנשים שמצליחים להוציא אותי משלוותי... נו אני ממילא לא סגורה עם עצמי אם זו אשמתי או לא אז סולחת. תמיד סולחת. אבל... לא שוכחת! במיוחד ....טוב לא חשוב כיפור היום