לכל מען ....

לכל מען ....../images/Emo9.gif

בוקר טוב. היום הוא היום... אני לא שומרת מסורת הדוקה ובכל זאת היום כיפור נחוץ רצוי לעשות חשבון נפש מידי פעם...למרות שאני לא "חסידה גדולה" אז אני לא סתם מתפלספת ועושה הקדמה ארוכה על הבוקר... אני לא הולכת בשוונג של בקשת סליחה בשביל מקום בגן עדן ואריכות ימים מבקשת שתקבלו את סליחתי הכנה, מכל הלב. סליחה אם זילזלתי, פגעתי, קילקלתי. אם אמרתי משהו פוגע במכוון או בלי לשים לב. אם לא הקשבתי, או אם בילבלתי אותכם בבעיות שלי. מטעויות לומדים וכשנפלים קמים. ושוב- אני רק בנאדם. קטן מאוד... אל תתייחסו למצבי הרוח המוזרים שלי. ובשיחות חולין איתי אפשר לשמוע סליחה גם כשלא צריך- גם את זה אני אלמד לסנן. ומי שפגע בי... אין הרבה אנשים שמצליחים להוציא אותי משלוותי... נו אני ממילא לא סגורה עם עצמי אם זו אשמתי או לא אז סולחת. תמיד סולחת. אבל... לא שוכחת! במיוחד ....טוב לא חשוב כיפור היום
 
חחחחחחחחחחחחחחחח

מ´ני אגיד לך... אותי דווקא מצחיקות כל בקשות הסליחה וכל הסליחות האלה של יום כיפור. אפשר לחשוב שאחרי שביקשנו סליחה וטיהרנו את עצמנו פותחים דף חדש. יענו מה... מחר כבר לא נזלזל, לא ניפגע, לא נקלקל? מחר כבר לא נקלל את הנהג ההוא שעוקף אותנו מימין? מחר לא נעקוף אנחנו מימין בתור של הרמזור שפונה שמאלה? מחר לא נמשיך לדכא ולרמוס את החלש? מחר לא נחשוב יותר על האדנות והעליונות שהשתלטו עלינו בזכות הכוח והשחיתות? לי זה דווקא נראה, שאחרי בקשת הסליחה והמחילות; יש ראש נקי מחר להתחיל שוב. כאילו... ניתנת גושפנקא כזו לחזור לסורינו. ביקשנו סליחה, עשינו את שלנו. מחר... יום חדש. למה.... מה כבר יכול להיות... במילא עוד שנה יש עוד פעם יום כיפור לא? אז, כדאי להזדרז. עוד מעט נגמרות החתימות. גמר חתימה טוב, סקסופון
 

נגה...

New member
אההממ סקסו

הויזואלי לא תאם ללוגי. חוצ מזה, תגיד... הדניס לפחות היה טעים??! כמה קלוריות 1500??!! אופס זה היה של העוגה.
נגה. הפלא הלך העציץ נשאר
 

נעמי 1

New member
אז להתראות בשנה הבאה...

(בתקווה שאני אהיה כאן)... עם אותו ריטואל קבוע ... שחוזר מידי שנה.
 
סליחות ...יאללה קילו של סליחות../images/Emo9.gif

עזבו את הדברים הגדולים כמו מלחמה ושלום, עניים ועשירים, בואו נלך על הדברים הקטנים הרעים שבטח עשינו: שכבנו עם החברה של החבר, הרעלנו את החתול של השכנים, דפקנו מכונית ולא השארנו פתק
, קללנו את הילדים, שרפנו מסמכים סודיים בעבודה, פלירטטנו עם נשים נשואות
אופס מי זה השובב שעשה את זה...חיחיחיחי
, לקחנו תפוח בלי לשלם, גלשנו לאתרים בלתי מוסריים
, דברים כאלה. בואו להתוודות כאן: כתבו מה עשיתם, כתבו מה עשו לכם, כתבו על מה אתם מתנצלים, כתבו מי הייתם רוצים שיתנצל לפניכם. לעולם אי אפשר לדעת מי יגלוש כאןבטעות ככה..
ומי ישמע את בקשתכם או את סליחתכם ולאן יתגלגלו הדברים. אפילו אלוהים עשוי להתרשם!! יאללה בואו נשמע מה עשיתם רע צדיקים שלי...חיחיחיחי
אני את בקשת סליחתי כבר שירשרתי, אבל בטוח שיש עוד כמה שמתים להתרוקן!
 
דין וחשבון...

הרעלתי את החברה של החבר שכבתי עם החתולה של השכנים דפקתי נשים נשואות ופלירטטתי עם מכוניות חונות....
 
למעלה