ילדת השלום
New member
לכל מי שמאמין בשלום
שמי אילת ואני בת 12. לאחר שקראתי בקשה כאן החלטתי לכתוב עצומה של אנשים (ילדים, מבוגרים, ערבים ויהודים כאחד) לראש הממשלה ובעצומה יהיה כתוב עד כמה אני ואתם רוצים שלום כל מי שרוצה לחתום על עצומה זו מתבקש לשלוח שם פרטי שם משפחה ודואר אלקטרוני אל: [email protected] בתודה מראש אילת
שמי אילת ואני בת 12. לאחר שקראתי בקשה כאן החלטתי לכתוב עצומה של אנשים (ילדים, מבוגרים, ערבים ויהודים כאחד) לראש הממשלה ובעצומה יהיה כתוב עד כמה אני ואתם רוצים שלום כל מי שרוצה לחתום על עצומה זו מתבקש לשלוח שם פרטי שם משפחה ודואר אלקטרוני אל: [email protected] בתודה מראש אילת