לכל מי שמאמין בשלום

לכל מי שמאמין בשלום

שמי אילת ואני בת 12. לאחר שקראתי בקשה כאן החלטתי לכתוב עצומה של אנשים (ילדים, מבוגרים, ערבים ויהודים כאחד) לראש הממשלה ובעצומה יהיה כתוב עד כמה אני ואתם רוצים שלום כל מי שרוצה לחתום על עצומה זו מתבקש לשלוח שם פרטי שם משפחה ודואר אלקטרוני אל: [email protected] בתודה מראש אילת
 
ילדה מתוקה עם חלום

אני לא חושב שזה יעזור ,כאילו שהוא לא יודע שכולנו רוצים שלום זה לא ככה אבל אני מאד מעריך שאת רוצה בשלום,זה התקווה של כולנו
 

קלייר

New member
תבורכי ילדת השלום/ברצון אשלח

תבורכי ילדת השלום כי כמך מעטים לצערי יש,אשלח מיד
 
למעלה