לכל מי שטס בספטמבר

לכל מי שטס בספטמבר

אני לא יודעת אם ראיתם את ההודעה הקודמת שפירסמתי פה אז אני אחזור על תוכנה ואפרט יותר: קוראים לי מיכל ואני והחבר שלי תומר טסים למזרח הרחוק ב-21 לספטמבר, ומצאנו דיל שמיימי שכולל: טיסה מישראל לדלהי שבהודו, דרך אוזבקיסטן, כאשר זוהי טיסה פתוחה עד שנה. יש מקומות פנויים ל- 20 איש ואחנו רוצים לאסוף עוד חברה לקבוצה. מדובר בכרטיס פתוח עד שנה שעלותו 980$ כאשר אם אתם לוקחים כרטיס פתוח ל-4 חודשים העלות היא 880$ (המחירים כוללים מיסים), החלק החשוב כאן זה שאתם יכולים לשנות את תאריך החזרה לארץ מתי שבא לכם בטווח הזמן של הכרטיס שלקחתם (זה יכול להיות אחרי יומיים מהרגע שנחתתם, אפילו) ללא שום קנס כספי!!! וחשוב לציין שאתם יכולים לקחת טיסה חזרה מהודו או תאילנד לפי נוחיותיכם. אני מודה שלי יש אינטרס לאסוף את כמות האנשים הזו מכיוון שרק אז כולנו נקבל את המחירים והתנאים שציינתי וככה כולנו נחסוך בהוצאות לטיול, וכמובן נוכל לטוס כמה שיותר מהר. למתעניינים-אתם מוזמנים לפנות אלי במייל: [email protected] או בטלפונים המפורטים למטה מיכל- 50-2106889[אתם מוזמנים להתקשר אלי החל מ-18:00 כי אז ני מסיימת לעבוד ופנויה לדבר] תומר- 054-4815018 זה דחוף אז נא לחזור אלינו ב-3 הימים הקרובים למתעניינם שביניכם.
 

SPnage

New member
למה את סתם מציפה את הפורום?

לא למדת איך לשרשר? ומה כל כך מיוחד בהצעה שלך? "שינוי תאריך ללא שום קנס כספי!!!". זה ההגדרה של כרטיס פתוח... סתם כרטיס טיסה, מה כל כך שמיימי פה? המחיר ממש לא זול, ועוד כשמדובר בטיסה עם האוזבקים. בקיצור זה נראה כמו סתם פרסומת של סוכנות נסיעות, ופעם אחרונה שבדקתי תפוז לוקחים כסף על פרסום.
 

aviron

New member
על כל X טסים שתביא - תקבל חינם !

זה מה "שמיוחד" בהצעה שלה, וזה מה שיובל ענה לה. תשאל אותה איך אתה יכול לרכוש כרטיס שכזה ישירות מהחברה - ולא דרכה. תראה מה יענה/תענה. אני כותב את מה שכותב - בידיעה שזה יקפיץ - אבל צריך להשתדל לא להגיב, ע"מ שייבלע בעמודים האחוריים, ואם אפשר - ברי ימחוק את ההודעות הבאות - כיון שחל איסור על פרסומת בפורום - וזוהי פרסומת ולא מידע. שבת-שלום.
 
כמה תיקונים

דבר ראשון אני עברתי בכל סוגי סוכניות הנסיעות ולא מצאתי מחיר יותר זול מ-1000 דולר ובתאריך הזה שאני צריכה הכול היה מפוצץ עד אוקטובר לפחות, ואם מישהו מכם מכיר סוכנות נסיעות שבה אני אוכל למצוא מחיר יותר זול לכרטיס בדיוק בתאריך שציינתי ובאותם תנאים של כרטיס פתוח (שדרך אגב גם באל אל זה נחשב כרטיס פתוח אבל משלמים קנס כספי כדי לשנות את תאריך החזרה) אני אשמח ללכת אליהם. לגבי מה שיוצא לי מי זה אני שוב מסבירה: המחיר המלא של הכרטיס הוא 1200 דולר אבל הסוכן נסיעות אמר שאם אני וחבר שלי נביא קבוצה של 20 איש כולנו נקבל את המחיר המוזל יותר שציינתי, ואם כמה מכם תלכו ותקנו את הכרטיס הזה בעצמכם או רק אני וחבר שלי נקנה את הכרטיס אז נקבל את המחיר המלא, ואז כולם יוצאים מופסדים מהעניין זה האינטרס שלי.
 
כמה הבהרות מחבר של tiger

זה לא סתם פרסומת, ואם אתם יכולים למצוא דיל יותר טוב בתאריך הקרוב (21.9) ואני מוכן לשים כסף שלא תמצאו , וגם הכל אבל הכל תפוס, טוסו עם אל על בעוד 200 דולר כי המחיר משתנה בגלל שאנחנו טסים להודו וחוזרים אחרי שנה מבנקוק אבל ברור שאתם חכמים יותר ויודעים יותר טוב אז מספר הטלפון של הסוכנות נסיעות היא 03-5338881 ושמה עדן טורס ותגידו שתומר שלח אתכם.... ודרך אגב אם מישהו יודע איך להשיג קבוצה כי אני יודע שאנשים מחפשים בנרות עכשיו טיסה זולה אבל מתקמצנים על שיחת הטלפון בשביל לבדוק... תומר 054-4815018
 

SPnage

New member
זה בגלל

שאתם טסים יום לפני ערב ראש השנה, וכל העולם ואחותו רוצים לטוס בתאריך הזה. אם אתה טס לשנה אז תזיז את התאריך בשבוע-שבועיים ותראה איך המחיר צונח. ואני מאמין שרוב האנשים מוכנים להתגמש בתאריך כדי למצוא מחיר זול.
 

kogawa

New member
מה שמוזר לי

זה שכולם אומרים לכם שהכל תפוס, ויש סוכנות שמציעה להטיס 20 איש. לצערי כך נוהגות סוכנויות המזמינות פיקטיבית טיסות, ומבטלות ברגע האחרון. אם יש 20 מקומות יהיה מקום בטיסה במועד מאוחר יותר. והרי לא יוסיפו טיסה במיוחד בשביל קבוצה של 20...
 

SPnage

New member
לא בדיוק

יש להם כבר רשימת המתנה של 30 איש, אם הם לא ימכרו לפני שצריך לכרטיס הם יתחילו לטלפן לאנשים שכבר הזמינו ויודיעו להם שפתאום התפנה מקום...
 

SPnage

New member
הבעיה שברי לא כל כך נמצא פה

וגם כשבמקרה הוא בסביבה הוא לא ממש טורח למחוק הודעות כאלה.
 

Daniel1970

New member
דלהי

אני טס לדלהי ב 17.9.06 דרך עמאן. אומנם הכרטיס שלי סגור בתאריך, אבל עלה לי "כולה" 680 דולר. זול?
 
SPnage ברי תמיד פה אבל מה לעשות

שיש גם עבודה ואני לא נמצא ליד המחשב 24 שעות ?? מסכים עם כולכם שזה נשמע כמו פרסומת אבל אולי בכל זאת זה יעזור כאן למישהו אז למה לא? תמיד יש את הסיכוי הקלוש הזה כן כן לא לא לא קרה כלום שבת שלום
 

SPnage

New member
לא באתי בתלונות

רק ציינתי עובדה, ולכן טרחתי לענות ולא התעלמתי.
 
זאת הבעיה שזה כרטיס סגור

גם לנו הציעו לטוס דרך עמאן הבעיה היא אבל שאנחנו לא יודעים לכמה זמן בדיוק יספיק לנו הכסף לטיול או כמה שמן נרצה למשוך את זה ולכן אנחנו מחפשים כרטיס שיהיה כמה שיותר זול אבל הכי חשוב שיהיה גמיש מבחינת תאריך החזרה שלו ולא סגור או לחילופין ייחשב פתוח אבל צריך לשלם קנס אם מקדימים את הטיסה חזרה... ושאלה אחרונה: הכרטיס שקנית דרך עמאן, אתה יכול לטוס חזרה הביתה מבנקוקו גם או רק מדלהי?
 

SPnage

New member
תעשי חישוב

נגיד ששינוי תאריך עולה 50$, אבל הכרטיס זול ב-200$, אז עדיין עדיף לקחת את הכרטיס הזול יותר, לא?
 
תקשיבו - חבר של tiger

קודם כל תודה ברי (מנהל הפורום) על המעט אמונה. עכשיו אם יש מישהו שיכול להגיד לי שאני יכול לטוס בצורה בטוחה (לא דרך עמאן- אני מצטער, אבל יש התראות חמות על זה) כמובן שאין לי בעיה לחכות שבוע שבועיים (שזה אומר תחילת אוקטובר- כי גם על זה בדקנו) אז אני אשמח וגם אודה לו מאוד וכמובן שסוכן הנסיעות שלי יכול ללכת קיבינימט (תבינו , הבחור אוזבקי ויש לו ים קומבינות שם- כמו שרוסים עוזרים לרוסים אחרים תמיד, משהו כזה) אבל אם יש כוונה לשלוח אותי לאל על (10.10 - 1040 דולר) לירדנים (1048 דולר - 13.10) או לכל חברה אחרת כמו לסוע לעמאן, זאת אומרת בצורה שלא: חוסכת לי כסף, שומרת על ביטחוני ובטחון חברה שלי, ומטיסה אותי כמה שיותר מהר, אז למעשה לא הרווחתי דבר, נכון? ואם מישהו רוצה לבוא איתי לסוכן ולתהות על קנקנו, המספר שלי הוא 054-4815018 תומר. יום טוב ושוב תודה לברי.
 

Daniel1970

New member
696 $

המחיר: ת"א - אמאן - דלהי דלהי - אמאן - ת"א 17-28.09.2006 אבל, המחיר כולל ביטוח רפואי, בסך 1.8$ ליום. אז תוריד/י את הביטוח זה יוצא 675$ הכול כולל הכל.
 
דרך איזו חברה?

והכרטיס הוא ל4 חודשים או יותר? ואיך אתה מגיע לאמאן(האם זה טיסה מת"א לאמאן?)? ואיך הגעת אליהם? בתודה מראש . תומר.
 

Daniel1970

New member
רויאל ג'ורדניאן

אני התקשרתי לסוכנות נסיעות שלי (דיזינהויס יוניטורס). התאריכים שלי 17-28.9.06 כולה 12 יום. אני טס מנתב"ג לעמאן וטיסת המשך לדלהי. יוצא מת"א בשעה 18.30 בערב עצירת ביניים בעמן ונוחת בדלהי בשעה 05.30 בבקר שלמחרת.
 
למעלה