לכל מי שחושב שזה מכור התכנית

לכל מי שחושב שזה מכור התכנית

אז רק תדעו שזה אבא של המכור ואם ההפקה הזאת היו יותר חכמים אז הם לא היו כאלה שקופים המבין יבין... אבל מה לעשות הפקה טלויזיונית אז מי אנחנו שנקבע להם מה לעשות. ועצה שלי להפקה שיביאו בעונה הבאה שופטים את גורי אלפי וליאור שליין ממשחק מכור מתאים לא?
 
חחחחח גדול אחי אני מתה עלייך

כפרה עלייך הכול אבל אבלים העולם הזה הפוך לגמרי
 

TINKERBELL 15

New member
מכור, לא מכור.. ../images/Emo26.gif

במקום לשמור את זה לעצמנו, אולי תנסו לנסח מכתב
הבנתי שבאמת יש פה איזה משהו קטן... מה דעתכם
 
tinkerbell מאמי

אני בתור אחד שהרגיש עוול שלא זכיתי מקום 1 למרות שקיבלתי מיקרופון מ2 שופטים ולמרות ש90 אחוז מהקהל הריע רק לי בטירוף, כתבתי מכתב להפקה ובמכתב כתבתי את כל מה שאני מרגיש וחושב. ומה יצא לי מזה... עשו ממני חלטורה במקום להוציא אותי כלי ומלך,הורידו לי מהערך בכך שכל מה שאמרתי בראיון גזרו בעריכה והייתי נשמע לא קשור לעולם. לא יראו את מה שעברתי באיפור ובהלבשה לא צילמו אותי בהקלטות בקיצור רק שטיות שידרו ואיפה שיצא פיצוץ לא יראו,וזה דברים שרק אני והפקה יודעים מה היה, שאתם בתור צופים לא מצפים למה שאני מצפה שיצא.והכי עיצבן אותי שבטלויזיה מראים את דידי קורא למוש בן ארי במקום ה1 והוא אומר מי שהקהל אהב. אבל שהוא קורא לי מקום 2 ואומר בפער נקודות קטן ביותר מהמקום ה1 זה לא בכבוד של ההפקה להשים בעריכת התכנית וזה מסביר שהפקה רצו להוציא אותי קטן ויש לציין שהם לא הצליחו והאמת היא בכלל שהפער נקודות היה גדול לטובתי. אבל יש לי נחמת עניים שמוש בן ארי זכה בגמר הגדול וכל הכבוד לו כי הוא באמת אחד הטובים. בקיצור לא היה שווה לי לכתוב להפקה ועכשיו את מבינה למה!!! מהחיקוי של קובי פרץ!
 

TINKERBELL 15

New member
חברה שלי שלומדת במגמת

תקשורת וקולנוע קראה את זה.. היא הייתה בצילומים פעם אחת...פעמיים לפי הגמר[אם אני לא טועה].. והיא אמרה שמה שהם ראו ומה שראו בתכנית בטלוויזיה גם היה שונה. ומאוד. ובתכלס, זה ברור שהם יכולים לעשות דבר כזה. זה הסיכון שלוקחים שהולכים לדברים כאלה...יש דברים טובים, ויש גם שלא.
 
למעלה