לכל מי שבדיאטה

  • פותח הנושא y.n
  • פורסם בתאריך

y.n

New member
לכל מי שבדיאטה

אני שמחה להכריז שעברו שבוע וחצי של דיאטה וירדתי שלושה קילו. (אני בחצי הדרך- עוד שלושה וזהו.) איזה כיף.
 
למעלה