לכל מאן דבעי

לורוצה

New member
לכל מאן דבעי

לשוחח עימי, להווי ידוע שהפלאפון שלי לא אצלי. (השארתי אותו בטרמפ עם אישה אחת שאיני יודע מי היא). שבת שלום לכל החיילים שביננו.
 

לורוצה

New member
אני חושב שהיא לא יכולה לענות.

אני אפילו בטוח בזה. אבל למה את שואלת?
 

estersh

New member
דולי, בואי לדקלם איתי-

אנחנו חיילים בצבאות השם. מה תפקידנו? להילחם. במי? במה? ביצר הרע! את חושבת שעכשיו נקבל גם ברכת "שבת שלום"?
 

לורוצה

New member
תנסו ללבוש ירוק

וזה, אחרי הכל, שאלה של "חלוּת". האם יש לזה חלות של חיילים (והאם זה דין בחפצא או בגברא ושמא בכלל בנשיא). טובי, אצליכם בישיבה השתמשו במושגים כאלה? או שמא זה מושגים שניתן לומר אותם רק בהגייה העברית המקורית בה כבר האדם הראשון דיבר? (למען הסר ספק, ברור שאברהם אבינו ביטא את את האות ת"ו כשהיא בלי דגש כמו סמ"ך, השאלה היא לגבי אדם הראשון. אהה, יש גם מחלוקת האם הוא היה חוסיד או לטיוואק) לילה מנוחה שמחה ואור ליהודים לכל מי שרוצה.
 

לורוצה

New member
זה לא קשה מדי. רוצה מתכון?

המוצרים: *שבע ברכות למביט וצילה בי-ם *שהייה מחוץ לי-ם בערב המדובר *פלאפון *ביבלברוקס קח את הביבלברוקס, היא תשלח לך סמס בדיוק כשאתה על טרמפ (עם אישה זרה) לשבע ברכות של מביט וצילה. לאחר שתענה לסמס שלה (שבעקבות נפלאות חברת פלאפון מעולם לא מגיע ליעדו) תניח את הפלאפון על הברכיים ותחזור להנות משיחתם של אב ובנו שאף הם עלו על הטרמפ. (השיחה תהיה כזו: הבן- נו, אבא תשאל שוב! אב- אבל זה קשה לך. הבן- יאללה אבא, תביא תביא. אב- כמה זה ... הבן- ... (מספר לא נכון בעליל). האב- איך הגעת לזה?! הבן - יחשב לאט לא ובעזרת האב יגיעו למסקנה ש50 פחות 2 זה אכן לא 57 אלא 58) בזמן בו הנהגת תהיה הכי לחוצה, תבחר לרדת מהטרמפ. כמובן שאתה תמהר מכיוון שהיא לחוצה. אתה תשמע רעש קל של משו שנפל, תסתכל על הכביש ותראה שלשם זה לא נפל, אז זה בטח בסדר והיא יכולה להמשיך. לאחר כמה שניות בהם האוטו הספיק להיעלם תחפש את הפלאפון בכיס. לך לקיר הקרוב ודפוק בו את ראשך עד דלא ידע... שבת שלום! [חסוך ממני את שלב ה"ניסית להתקשר אליו" וכאלה. אני מספיק אינטלגנט ובעל כושר ניתוח כדח לעלות לבד על כל האופציות הקיימות ולהגיע למסקנה שרק מודעה תציל אותי. במידה ותבחר בכל זאת להציע לי הצעת עזרה, נסה לכתוב לידה גם למה היא לא יכולה להצליח. זה יגרום לי לא להפסיק להעריך אותך (אל תתלהב...)]
 

לורוצה

New member
מקורי, אבל טפשי לגמרי!

כי איך אני אתקשר לביילין, לקופי ענאן וכל החבר'ה אם המספר שלהם נמצא בפלאפון הישן שלי?! בברכת "את המוח הפקדת בש.ג. ..." :p
 

estersh

New member
../images/Emo13.gif

אה, בעצם זה מצער. ואופים כל אלו שמצליחים לכתוב דברים מבאסים בצורה משעשעת.
 

estersh

New member
כדילטאנטית בלבד מותרלי להפגין בורות

אם החלות היא מכח גברא, איזה פעולה צריך לעשות בשביל זה? (וכחיילת ממורמרת בצבאות השם "אנחנו היינו בגנעדן, אכלנו מעץ הדעת, גורשנו משם, סבלנו, חזרנו כדי לעמוד למרגלות הר סיני, הלכנו אחריו 40 שנה.. ועכשיו מנשלים אותנו?!") ו*שבת שלום* רק לכל מאן דבעי להתברך ממני.
 

estersh

New member
פטפוטי ביעין! ../images/Emo3.gif

ובטח שאני בְּעָיָה. השאלה היא אם ישלך פתרון!
 

estersh

New member
../images/Emo10.gif אל תהי ברכת הדיוט וכו'.

וחוצמזה שכל הברחות תורה אחת הן. רק שאתה כנראה גורס כרבן גמליאל שרק מי ש.. ואני כרבי אלעזר בן עזריה, בחינת תורה מונחת בקרן זוית כל הרוצה יבוא ויטול.
 

לורוצה

New member
אני גורס כפרויד

שכל מי שלא מוכן לדבר על תוכו וברו... אהה, וגם משו לגבי סוג מסויים של טעויות כתיב לא ברורות בכל מיני הודעות... (ופרויד כדמות סימבולית, כמובן)
 
|הדגש| פלצנים כולכם! |סדגש|

דולי, שעדיין לא מתחילה להתחרט או להצטער שלא למדה גמרא. טי נה נה ני ני. [דולי זה חרא של שם. אני מחליף ל-esterssh .esterssh הרי את ברוכה להשם בקרוב אמן סלה]
 
למעלה