לכל חברי הפורום
המון המון תודה ושוב תודה על גרמתם לי לוותר על הילה עיצובים ולהיפגש עם שרון מארגמן עיצובים היא פשוט מדהימה עם חופות ועבודות יפיפיות ומחירים אחלה!!!!!!!! סגרתי על הרבה דברים ביחס למה שתכננתי והמחיר ממש סביר!!!! מאושר שעברתי עוד שלב ואני מרישה שלמה איתו והכל בזכותכם!!!!!!!!!! ת ו ד ה