לכל חברי הפורום

14042003

New member
לכל חברי הפורום

המון המון תודה ושוב תודה על גרמתם לי לוותר על הילה עיצובים ולהיפגש עם שרון מארגמן עיצובים היא פשוט מדהימה עם חופות ועבודות יפיפיות ומחירים אחלה!!!!!!!! סגרתי על הרבה דברים ביחס למה שתכננתי והמחיר ממש סביר!!!! מאושר שעברתי עוד שלב ואני מרישה שלמה איתו והכל בזכותכם!!!!!!!!!! ת ו ד ה
 

2גנית

New member
../images/Emo124.gifהייתה לי הרגשה ועכשיו זה מוכ

מוכח שירה שמתחתנת ו- 14042003 זה אותה אחת שהיא בעצם שרון מארגמן...שימו לב שלשתיהן יש את אותו אי מייל בדיוק... [email protected]. זה לא יפה ולא מכובד להכפיש את הילה עיצובים כך.....תתבגרי...
 

14042003

New member
sorry אבל יש לך טעות,

אני ממש לא בעיניין הכפשות, פשוט לא הייתי שלמה עם הילה ואף פעם לא אמרתי עליהם מילה רעה !!!!!!!!! אבל שרון קנתה אותי מהרגע הראשון וחוץ מזה שהאיימל שלי הוא [email protected] שמי הוא שגית ובהחלט תאריך החתונה שלי 14/4/2003
 

2גנית

New member
אני באמת מקווה שאת צודקת כנראה

שנעשיתי פרנואידית... במידה וזה לא נכון קבלי את התנצלותי... ושיהיה לך מזל טוב...
 

14042003

New member
לא נורא אנשים פה הפכו לפראנואידים

אבל אם תשימי לב מעולם לא אמרתי משהו רע על הילה פשוט פחדתי כי לא הייתי בטוחה בעצמי ודווקא כשיצאתי מהפגישה הייתי כל כך מרוצה שמצאתי חופה ועיצובים בכזה מחיר שיר את יודעת מתחילים לחפש את הקצ´ ובגלל שלא הייתי שקטה החלטתי להמשיך לחפש ושרון פשוט היתה לי כימיה איתה ומאוד אהבתי את התמונות שלה והמחיר דומה לשל הילה
 
למעלה