לכל חברי הפורום 4X4

-רוני-

New member
לכל חברי הפורום 4X4

איני יודע מדוע הנהלת תפוז החליתה להוריד את הפורום אבל בכל אתר פורומים קיים גם פורום 4X4. איני מבין כיצד לאחר מספר ימים החליתו המנהלים שהפורום אינו רווחי או אינו מעניין, אז ניכבדי הנהלת תפוז לידיעתכם כל עסק מתחיל לא רווחי גם מת"ב בשנים הראשונות לא היו רווחים ותראו היכן הם היום ועוד אלפי חברות ידועות אחרות בארץ, לכן הינני מבקש מכל חברי הפורום לשלוח תגובות להנהלת הפורום תודה רוני
 

teen17

New member
תוספת למה שרוני רשם:

אל תשכחו שיש לי את הידע ואת היכולת לנהל את הפורום הזה כך שהכול תלוי בכם ובתגובות שלכם. גל.
 

כRובי

New member
אנשים..אתם טועים..

אני לא קשור להנהלת תפוז ואני לא מתיימר לייצג אותם. אני פשוט מכיר את הנושא ויודע ש
החליטו שteen17 לא ימשיך לנהל את הפורום אבל הם בהחלט לא החליטו על חיסול הפורום ! איך הגעתם למסקנה הזו ?!? ומה הקשר לרווחיות הפורום ?? תראו כמה פורומים יש בתפוז ובאיזה נושאים - אתם חושבים שכ-ו-ל-ם רווחיים ?! אין פה קשר לרווחיות !
לקחו החלטה לגבי הניהול של teen17 ולגביו בלבד 0 אין קשר להמשך קיומו של הפורום ! נראה לכם שיש צורך בקיום פורום שכזה ? סבבה ! גם אני ! אז תציעו עצמכם להנהלת תפוז לניהול הפורום - זה כל כך פשוט ! בברכה , כRובי - מנהל פורום האופנועים.
 
איננו מתכוונים לסגור את הפורום

ואולם שגינו בבחירת המנהל, ועל כך אנו מתנצלים. אנו מעוניינים במנהל בעל נסיון נהיגה ברכבי שטח, בעל רשיון נהיגה בן מספר שנים, ובעל נסיון רב יותר בכבישים. טין הוא בעל ידע תיאורטי רב, והוא מוזמן לחלוק את ידיעותיו עם הגולשים, אך לא יוכל לנהל את הפורום. נציין רק שאת רשימת הקישורים והסקר שטין הציב בפורום, הסרנו על פי בקשתו, ולא על מנת להתנכל לו. מנהלים שעומדים בקריטריונים שהוצבו מוזמנים לפנות להנהלת הפורומים ולהציג את מועמדותם. המשך גלישה ונהיגה נעימה, הנהלת הפורומים
 

teen17

New member
תגובה (שלי) בנושא:

אז ככה: כמו שההנהלה יודעת יש דבר כזה של אפשרות ששני אנשים ינהלו את הפורום. כך שגם אני וגם עוד מישהו מהפורום שאני יכול להמליץ יכולים לנהל יחדיו את הפורום ביחד. דבר שני יש תקופת ניסיון ואין שום סיבה שיורידו אותי ממנהל הפורום בטרם עברה תקופה זו ובנוסף אם אני לא מתאים לנהל את הפורום אז למה בכלל נתתם לי לפתוח ולנהל את הפורום. אין לכם צל של מושג (להנהלת הפורומים ולמנהלת בפרט) איזו עוגמת נפש נגרמה לי עקב כך וגם לא נראה לי שתצליחו להבין זאת.
 

teen17

New member
ועוד משהו חשוב מאוד ששחכתי להגיד:

כפי שנודע לי מהמנהלת אם לא ימצא מנהל תוך כמה ימים אז הפורום יורד ולא יהיה יותר הפורום הזה וזה חבל ואתם לא מבינים את זה. יש לפורום הזה פוטנציאל ואתם לא תופסים איזה פוטנציאל אדיר יכול להיות לפורום הזה. חוץ מזה שיש את הפתגם שאולי היה עוזר לכם להחליט לגבי שוב פעם וזה: תמיד להסתכל על חצי הכוס והמלאה ולא על חצי הכוס הריקה. חבל שלא ראיתם זאת כך.
 
רק על זה לא מגיע לך לנהל את הפורום

מה זה הפצת השמועות האלה ? TEEN, אין לך את הידע לנהל את הפורום, זה הכל נעשתה טעות (וחבל מאוד) ונגרמה קצת עוגמת נפש, אבל השורה התחתונה היא שאין לך מושג וחצי מושג ברכב, לא ברכב רגיל ובטח לא ב 4*4, ולא סתם היו כל ההודעות שדרור מחק עליך בזמנו, אולי אתה רוצה לדעת הכל אבל כרגע אתה יודע כמעט כלום, אני מצטער שאני פודע אבל הגיעו מים עד נפש. אף אחד לא רוצה לסגור את הפורום. ולא חייבים לך כלום, מצטער להגיד לך את זה אבל לא חייבים לך כ-ל-ו-ם ! מה הלחץ הזה להיות מנהל ? אף אחד לא אמר לך ללכת מפה, אתה כל כך רוצה להתהדר בנוצות לא לך ? בתור התחלה מנהל הוגן בחיים לא יתנצח מעל דפי הפורום עם הנהלת הפורום ! לפורום זה פוטנציאל בתנאי שימצא מנהל מתאים, כזה בעל נסיון שטח, שאכל עפר כמה שנים טובות. לא ילד מפונק שמשוויץ כמו טווס שיש לו 180K לקנות אימפרזה אבל הוא רוצה "רק" 205GTI משנת 92 יד ראשונה ובטוח שימצא אחת כזו ועוד שיוריד אותו למחיר מחירון ולא שקל יותר, אם היה לך קצת, ק-צ-ת מושג לא היית עושה מעצמך כזה צחוק ! מצטער אבל יש לך עוד הרבה מה ללמוד. מצטער אם פגעתי (ואני מניח שנפגעת) אני מקווה שתשתמש בביקורת הזו לביקורת בונה ותתחיל להתעניין יותר ולהשוויץ פחות, תוריד פרופיל.
 

teen17

New member
אז בוא אני יגיד לך משהו:

אני לא משוויץ וגם אין לי כוונה לעשות את זה. שוב פעם אני אומר לך שאתה לא יכול להיכנס לשיקולים שלי מה לקנות בכמה כסף ומתי. כשתהיה במקומי אז תבין ובינתים אתה לא אז אל תגיד לי שאני משווית או לא יודע מה. דבר שני לא היה מזיק לך להזדהות מהפורום של המכוניות מי שישמע כאילו זה סוד מי שאתה. דבר שלישי בחיים שלך אל תזלזל במישהו ובפרט בידע שלו ובייחוד לא בי כי מאיפה לך לדעת שאין לי ידע ב-4X4? אתה לא מכיר אותי בכלל אלא רק מהפורום ואין לך שמץ של מושג עלי אז תעשה לי טובה ותשמור את ההערות האלה לעצמך. אני תמיד מתעניין ואף פעם בחיים שלי לא השווצתי זה שאתה עושה פיל מכל זבוב זה כבר בעיה שלך. ושוב פעם תזהה את עצמך ואל תסתיר מי אתהכי זה לא חוכמה להסתתר מאחורי מסיכה ולכתוב דברים.
 

poison in love*

New member
גלוש...

תראה איך עוקבים אחריך... מה המצב מתוק? אז לא נורא אם לא תנהל את הפורום הזה... ה לא מספיק מודעים לידע שלך... הפסד שלהם! תחזיר תגובה...
 

teen17

New member
היי קרן:

תודה רבה על הפידבק החיובי אבל אין מה לעשות העולם אכזר. אומרים שכאשר נסגרת דלת אחת תמיד נפתחת אחת אחרת אז כרגע אני מחכה לדלת האחרת שתפתח. זהו. נ.ב. תודה שוב.
 

be_roo

New member
אני לא כותבת כאן, אבל רציתי להגיב

TEEN, אני אנסה להסביר לך בדיוק מהיכן נובעת הבעיה, משום שאכפת לי. אולי אם תבין תפגע פחות. זה נהדר שאתה מתעניין ברכב מגיל אפס, ושאתה מנסה כל הזמן להעשיר את הידע, לתרום לאחרים וללמוד מהם. אבל מה לעשות, למנהל פורום יש איזשהו מעמד מחייב. הוא אומנם לא אמור לדעת הכל, אבל רצוי שיהיה לו נסיון מינימלי. בפורום רכב, יש לרוב מקום לדבריך, היות ורבים הדיונים שסובבים סביב נתונים יבשים. רק כאשר אתה נכנס לתחום הנהיגה עצמה, שבה יש לך ידע מינימלי, זה נראה לא במקום (ומכאן התגובות לחלק מהודעותיך ב"מכוניות"). בפורום 4*4 יש הרבה מעבר לזה, לא רק עיצות של מה לקנות ונתונים, אלא הרבה ידע מנסיון. איך תוכל להסביר למי שמעוניין לדעת אם הג´יפ שלו יכול לעבור ג´בלאה מסויימת, אם מעולם לא נהגת ב"מסע" ג´יפים. איך תוכל לתרום לדיון שעניינו מסלול "מעלה טפטפים" אם אינך מתמצא בשבילי העבירות בארץ, רמת הקושי שלהם וכו´ אני אתן לך דוגמא על מה אני מדברת, במקרה יצא לי לרפרף כאן מספר ימים אחרי שנפתח הפורום, וראיתי את הטעות שלך לגבי 4*4=הנעה כפולה. נכון שכולם טועים וזה מותר, אבל הטעות המסויימת הזאת מדגימה פשוט שחסרות לך כמה שנים של נסיון בשביל לנהל את הפורום. שנים שבהם התלהבותך הצעירה, תתחלף במעט יותר שיקול דעת וביקורת עצמית. אדם שמתאים לניהול הפורום לא היה מנהל ויכוח זה עם ההנהלה מעל דפי הפורום. לבוא ולצעוק חמס כדי לקבל את החיזוק מחברי הפורום, לפתוח את הנושא לדיון בפומבי - מצטערת TEEN, אין לזה מקום. TEEN, אני מקווה שתבין, ושגאוותך תשוקם. חבל לפתוח הכל כאן, ההנהלה לא תחזיר אותך, מבחינתם נעשתה טעות והיא תוקנה. בידידות, שיר.
 
למעלה