לכל חברי המונוגמיים

לא מבינה...

אתה חי בכפייה עם זוגתך? תמיד אפשר להפרד/להתגרש.. נראה לי שקצת איבדת פרופורציות. ותחשוב על זה בלי נס חם!
 
תחי הפרדת הדת מהמדינה

משפחה וזוגיות לחוד, ותשוקה ומימוש פנטזיות לחוד.... (חוץ מכמה שכאן...כן...)
 

נ י ש

New member
חחחח תרשה לי רגע

קודם כל למה לכפות? לא טוב לך - קום ולך....או אל תלך אבל @$%^&*%$#@ מהצד, מה שבא לך...אל תיתן לאף אחד להעניש אותך. וחוץ מזה, אני מכירה אית שאחרי כמה שנים יש בה אות אותו הלהט. חברה טובה שלי (מה חשבת? גם לי יש חברות).
 

sahr12

New member
לכפות??מי כופה??..

אתה מערב נושאים.. שאלתך לא דברה על מצב של אימפוטנציה ריגשית אדרבא בדיוך ההיפך.... תבין כבר שלא חייבים להטריף מישהי,אפשר להביא אותה לאורגזמות ריגשיות,ופיזיות,ועדיין היא שפוייה..חחחחחחחח שאלת האם אשלח את אהובתי ליום כייף?? תשובתי,שלילית.
 

sahr12

New member
חחחחחחחחח..בזוגיות שלנו הכל פתוח

וחייבים לענות..חחחח זוגתי שתחייה מוטרפת אבל לא אהבלה..ביום שהיא תאפשר לי או תביע נכונות לשלוח אותי ליום כייף בלונה פארק..אני אבין שאני כבר לא מטריף מספיק.
 
ממממ...אני מבין...

אתה מאמין שזה תלוי בזה שאתה אריה חסר מעצורים בבית...? לא הבנת את הפואנטה. דיוויד בקהאם השתרלל ונהנה מהצד, כמו גם רונלדו, מראדונה, למרות שיש להן נשים מהממות בבית. אני חושב על כך ממקום טוב. ממקום של איכפתיות לבן זוגך, ממקום של לתת לו ספייס והתרגשות, ולשתף אחד את השני בחוויות הללו... בלי לרדת ממש לפרטים...
 

נ י ש

New member
אתה צודק 2

אם בקהאם ומרדונה כן...למה אתה לא? גם בקהאם חשב ממקום טוב לבת זוגו....הם התגרשו כמדומני, לא? עכשיו יש לו הרבה ספייס והתרגשות, אני רק לא בטוחה שהוא באמת מאושר. יש משהו מאוד ילדותי בחשיבה שלך מייקי, אבל אתה כל כך מאמין בזה, ועושה רושם שגם כל כך טוב לך בזה. רק תגיד תודה לזוגתך שהיא חושבת כמוך. זה המזל בחיים...למצוא פרטנר שחושב כמוך.
 

sahr12

New member
אני מאמין בעצמי..כן..

לא חושב שיש קשר לאיך נראה בן-בת הזוג...אלא איך הוא מרגיש ואיך אתה מרגיש...ומה אתה גורם לו להרגיש...תמיד תזכור "כשאתה מרגיש-אינך אדיש".. הספייס שאתה מדבר עליו...והאיכפתיות המדומה..נובעת מאדישות שלך כלפי בת הזוג..אתה כבר לא מרגיש אליה כלום..ואתה רוצה את הספייס לעצמך..ואיכפת לך רק מעצמך..אבל זו באסה להצטייר כאגואיסט..אז שולפים את "תאוריית הקשר" ובכאילו מחפשים את טובת בן-ת הזוג.. תרד לעומק של הדברים..
 

LAYL

New member
אדרבא ואדרבא

לאחר שנים של ביחד האתגר להמשיך ולהטריף זה את זו הולך וגדל.... לא תאמין, אבל יש זוגות שאצלם הלהט קיים גם אחרי שנים, ודווקא האיכות, הרצון להשקיע, "הלהט לטמטם" הולכים ומתגברים.... ולקרוא לזה עונש? יש בי מידה שלרחמים למי שתופס זוגיות רבת שנים כעונש.
 

giulietta

New member
אני מונוגמית

אבל אני לא חברה'שך אז אני פטורה מלענות
לעומת זאת, יורד פה גשם שוטף ואני עם החבר'ה בדרך לבריכה המחוממת. אתה רואה? הבן זוג שלי מאפשר לי כללל הזמן לבלות עם פרטנרים אחרים
יום מצוין לכולם
 
סיפור אמיתי

אני מכירה מישהי, שלכבוד יומולדתו החמישים של בעלה, הזמינה שתי (!) נערות ליווי הביתה. העיפה את הילדים, ולא אמרה לו כלום. אמרה - נממש לו פנטזיה. אמ-מה! התולעת נשארה שם גם. היא והשתיים. רצתה לראות מה קורה שם. ואני שואלת- זו מתנה זו??
 
מייקי!

חולה על השאלות הכל כך פשוטות והכל כך אמיתיות שלך! המדהים הוא לקרוא תגובות של אנשים שמבלים עם פרטנר אחר כלשהוא אבל כשבן הזוג לא מאפשר להם את זה! ואינם יכולים להתמודד עם המצב שהוא כן היה מאפשר להם! אני בהחלט מסכים איתך! יש כאן היפוקראטיזם ומוסר כפול!
 

נ י ש

New member
המדהים הוא

שאם אתה לא יודע את כל העובדות אל תפנה אצבע מאשימה למוסר כפול.
 
למעלה