לכל השמאלנים אתם חושבים ...

לכל השמאלנים אתם חושבים ...

שאיתם אנחנו צריכים לעשות שלום??? בכיר החמאס: הפיגועים ימשכו בכל פלשתין 11:55, 24 אוקטבר 2005 / כ"א בתשרי תשס"ו בראיון מבית הסוהר הישראלי, מדגיש ראפת נאסיף, מבכירי החמאס, כי תנועתו תמשיך בג'יהאד נגד ישראל על מנת להביא לנסיגה נוספת מירושלים ומהגדה המערבית בדומה להתנתקות מעזה. מאת: יהונתן דחוח הלוי פיגועי הטרור נגד ישראל ימשכו בכל מקום בו קיים כיבוש ובכלל זה ברצועת עזה, אומר נאסיף. בראיון מיוחד מבית הסוהר הישראלי בנגב, לאתר האינטרנט של החמאס (22 באוקטובר), מציג ראפת נאסיף, מבכירי החמאס בגדה, את קווי המדיניות של החמאס בתקופה הנוכחית. לדברי נאסיף, מדיניות החמאס מתבססת בראש ובראשונה על הנחת היסוד לפיה הנסיגה הישראלית מרצועת עזה וצפון השומרון התאפשרה אך ורק בזכות ההקרבה הפלשתינית, הג'יהאד ו"ההתנגדות" (המינוח הפלשתיני לכל היבטי המאבק בישראל ובכללו המזוין). הנסיגה הישראלית, הדגיש נאסיף, היא בבחינת "תחילת השחרור" של פלשתין ולא סופו של התהליך. על מנת להבטיח את השלמת השגת היעדים הפלשתיניים פועלת החמאס בשני מישורים: האחד – הבטחת שותפות אמיתית של כל הגורמים הפוליטיים בקבלת ההחלטות במישור הלאומי, והשני – שמירה על "ההתנגדות" אשר רק היא תבטיח, לדברי נאסיף, את הנסיגה הישראלית בעתיד מ"ירושלים הכבושה" והגדה המערבית. בשאלת פרוק גדודי עיז א-דין אל-קסאם מנשקם הציג נאסיף עמדה נוקשה ובלתי מתפשרת בהדגישו, כי נשק זה הוא לגיטימי, הכרחי ולא נתון למו"מ או התמקחות". נוסחת הטרור אליבא ד'נאסיף פשוטה. פיגועי הטרור נגד ישראל יתבצעו בכל מקום בו קיים כיבוש ישראלי ולפיכך "ההתנגדות לא תיפסק בכל פלשתין", וגם מרצועת עזה. נאסיף הביע ביטחון עצמי רב באשר לסיכויי ההצלחה של החמאס בבחירות הקרובות לפרלמנט הפלשתיני האמורות להיערך בינואר 2006. המפתח להצלחה טמון בתמיכה הגדולה לה זוכה התנועה בציבור הפלשתיני. הוא אינו רואה כל הבדל אידיאולוגי בין כל המפלגות הפלשתיניות המתמודדות בבחירות שכן "כולן דבקות ללא פשרה בעקרונות הלאומיים הפלשתיניים" והם: "ירושלים בירת מדינת פלשתין, זכות השיבה ללא סייג או תנאי כלשהו, סילוק הכיבוש על כל היבטיו, שחרור כל האסירים והעצורים וריבונות מלאה." אם החמאס תזכה בבחירות, הדגיש נאסיף, היא תנתק את הקשרים עם ישראל ותמצא לה תחליף במדיניות ערביות ואסלאמיות במרחב.
 
אנחנו צריכים לעשות שלום עם

הפלסטינים שרוצים שלום, לא עם אירגוני הטרור. ואני לא שמאל...אני פשוט רוצה לחיות פה בשקט ובשלום.
 
הם גם רוצים שלום

להגיד לנו שלום ולזרוק אותנו לקבר או לים לפי דעתי עדיף לים כי קבר הם החללו אותו
 

Rotema3

New member
לא יהיה שלום כל עוד יימשך הכיבוש,

וכל עוד תשאר בשטחים, הם אף פעם לא אמרו אחרת, אז אל תעמיד פנים.
 
על איזה כיבוש את מדברת

ארץ ישראל נתנה לעם היהודי עובדה שאברהם קבר את רחל בחברון המכבים קוברוים ליד מודיעין של היום בפסח קוראים באגדה על בני ברק וסובים שזה ליד איפה היום החריה אז על איזה כיבוש את מדברת ? בכל אופן חג שמח אני ימשיך את הדיון ביום רביעי
 

Rotema3

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

כשתפסיק לדבר איתי על סמך התנך שלך, נתדיין. חג שמח. :)
 
הבעיה שלך

שאת מכנה אותך יהודיה אבל את תורתך את לא רוצה לקבל וזה חבל. כי כמו שאמרתי כולם יודעים להגיד שאנחנו יהודים אבל לקבל את המצווה שאלוקים נתן בהר סיני הם לא רוצים לשמוע אז איזה יהודים הם. מפחינתי הם ישראלים שגרים בארץ ישראל .
 

רולדההה

New member
אני יהודיה ../images/Emo98.gif

כי אני עושה גמ"ח. כי אמא שלי הייתה יהודיה, כי כל המשפחה שלי מתה בשואה. אני יהודיה כי בפסח, כל המשפחה מסתדרת ביחד וכולם מברכים על זרוע ועל מרור וקוראים באגדה וכולנו נזכרים בחיוך במסורות של העם. זה לא חייב להיות קשור לתורה, זה קשור אך ורק להגדרה עצמית. גיל יהודי בגלל שעשו לו ברית מילה, בגלל שגם אמא שלו הייתה יהודיה וגם אביו וזו המסורת שלתוכה נולד. לתנ"ך אין שום קשר לזה. אנחנו יהודים בגלל העם שלנו, לא בגלל הספר.
 

Cornflakes

New member
יש לי שאלה.

בלי שום כוונה לפגוע. זה באמת מעניין אותי. אם את לא מאמינה בתורה ובדת, למה את שומרת על חלק מהמנהגים? את לא מרגישה מוזר לברך על זרוע ומרור ולקרוא בהגדה אם לדעתך אין לכך משמעות דתית?
 

One Echoe

New member
../images/Emo31.gifאענה במקומה.

אין לי מושג אם היא דתייה, אבל התשובה כמובן, היא, מסורת. יש אנשים שרוצים לשמור על המסורת, כמיתולוגיה, וכהיסטוריה של מדינת של העם היהודי ושל מדינת ישראל. בקשר לברכות, זה באמת מטומטם.
 

Rotema3

New member
כמה טעויות, ידידי.

אני לא מכנה את עצמי יהודיה, אני לא מכנה את עצמי כלום. למרות שאני כן נחשבת דתיה, לאור העובדה שהורי {אימי} דתיים, ואני משתייכת ללאום היהודי. מעבר לכך, אני לא משתייכת לאף דת מבחנתי. התורה היא לא התורה שלי, היא התורה שלכם,היא המצאה, שאין שום הוכחה לאמיתותה.
 
למעלה