מניסיון בתחומים קצת אחרים...
כשהניווט מתברבר, וזמן הגג מתקרב, יש נטיה להתחיל להתעלם מהשבילים, לחתוך פיסטינים, ולהפוך לפרי רייד... זה בדרך כלל השלב בו קורות התאונות. מדובר על שני דברים שונים לגמרי. בפרי רייד אתה צריך ריכוז של 100% בטכניקת הרכיבה ובנתיב שלפניך. בניווט, אתה צריך להקדיש תשומת לב לניווט עצמו - מפה, ספידומטר, מצפן ומבט מקיף על כל הסביבה. זו הסיבה שמי שאוהב לרכב מהר, ישתמש בGPS, גם אם הוא נווט טוב - כדי לא לקטוע את רצף הרכיבה לצרכי ניווט. כמובן שבניווט אתה מתכנן את המסלול בעצמך, ואם אתה יכול להסתמך על יכולות הפרי רייד שלך, ולמצוא מסלול קצר יותר בזכות זה, היתרון כולו שלך.