לכל הנווטים והפריריידרים: למה לא לע

לכל הנווטים והפריריידרים: למה לא לע

שות פרירייד ניווט ככה ישתלבו שני תחומים ממש מגניבים
 
כי בניווט צריך לפעמים

לרכוב בעליות. חוצמזה סטם של פרירייד לא מספיק ארוך בשביל מתקן למפה
 
מניסיון בתחומים קצת אחרים...

כשהניווט מתברבר, וזמן הגג מתקרב, יש נטיה להתחיל להתעלם מהשבילים, לחתוך פיסטינים, ולהפוך לפרי רייד... זה בדרך כלל השלב בו קורות התאונות. מדובר על שני דברים שונים לגמרי. בפרי רייד אתה צריך ריכוז של 100% בטכניקת הרכיבה ובנתיב שלפניך. בניווט, אתה צריך להקדיש תשומת לב לניווט עצמו - מפה, ספידומטר, מצפן ומבט מקיף על כל הסביבה. זו הסיבה שמי שאוהב לרכב מהר, ישתמש בGPS, גם אם הוא נווט טוב - כדי לא לקטוע את רצף הרכיבה לצרכי ניווט. כמובן שבניווט אתה מתכנן את המסלול בעצמך, ואם אתה יכול להסתמך על יכולות הפרי רייד שלך, ולמצוא מסלול קצר יותר בזכות זה, היתרון כולו שלך.
 
רעיון

בתחרות ניווט, המטרה היא לעבור דרך תחנות הניווט בזמן הקצר ביותר. בחלק מהתחרויות אסור לרדת משבילים, משיקולים שונים כמו שמירת טבע או שטחים פרטיים, ובאחרים מותר. השאלה שצצה ועולה במהלך הניווט היא האם כדאי לבחור לדוגמא בדרך עוקפת מהירה או את השביל הקצר יותר שיכול להיות איטי יותר או שאולי כדאי לחתוך דוך ולקצר אך להסתכן בעבירות בעייתית. ההחלטה היא כמובן לגופו של עניין וגם בהתאם לרוכב. רוכב בעל כישורי FR בולטים יכול במקרים מסוימים לבחור באפשרות השלישית ולקצר משמעותית.
 
למעלה