לכל המרוקאיםם

גלושש

New member
../images/Emo188.gif../images/Emo110.gifשוקרון

חחחח סתם מאיפה לי
סוודר נוטש
 
אצל המרוקאים לא אומרים תודה

ספציפית לבנאדם, אלא מברכים אותו בצורה כלשהי. מה לעשות-ככה זה. למשל אומרים "תעייש" (שתחייה), רק מברכים לתודה,לא אומרים תמילה עצמה.
 
נצל"ש אאאאאאאאא גמדונת שלי../images/Emo26.gif

ממש ממש ממש סליחה
לא שמתי
שאת כתבת
עד שדפדפתי ושמתי
יאוו סליחה את כ"כ חמודה
באמת תודה על ה=כ=ל
לאב יו
ד"א מקווה שלא נעלבת
כי באמת מגעיל לא לכתוב תודה וכלום
פשוט לא שמתי
שכתבת
 
למעלה