לכל המחתרות :) הודעה של ארפיגי!!!

590V ISRAEL

New member
וואקה עכשיו ברצינות :)

מי אתה? ומה אתה רוצה ממני ?? :) חחחחחחחחח חומי ידוע לי מי זה ולמה הוא כותב. השני MGH משהו הוא פשוט ממש ממש מטורף על הMGH !!! אבל מה הסיפור שלך ???? איך אתה קשור אלי ? רק מישהו שתקפתי או הרסתי לו את המדינה היה מתאמץ ככה להגיב לכל הודעה.
 
חחחחחחחחחחח

וואקה משוגע לא להתייחס אליו (ואני לא צוחק הוא משוגע
)
 

וואקה

New member
אתה מבין

אתה רושם פה כדי "להחזיר" לאנשים על משהו שהם עשו לך ולעצבן אותם ומשקר רק כדי להיות נגד אנשים מסויימים. אני לעומתך בסך הכל אובייקטיבי, זה פורום עצות ושאלות ותמיכה ואני עוזר לכל מי שצריך עזרה על גבי הפורום. חלק מהעזרה הזאת היא לתת מידע נכון ולכתוב דברים נכונים בקשר לדברים שנאמרים, אז יוצא שלפעמים אני מאשר או לא חלק מהתכנים פה ובמידת הצורך רושם הסבר.
 

ResKator

New member
כמו שאמרת,

יש גרעין לברית, ויש זבובים על גב הפיל.. זה שמישהו כותב הודעה, לא אומר מה כל הברית חושבת.. אני מזמן הפסקתי להתלהב מההודעות האלה, ואני אפילו משתדל למחוק אותם לפני שמגיבים עליהם. בנוגע לכל הוויכוח, זה עיניין של נקודת מבט..מהצד שלך כשפרשת TS1 התפרקו, אולי זה מה שאמרת להם שיקרה. אבל הם עדיין קראו לעצמם בשם הזה,הבריתות לא התפרקו,והמשיכו לחסל מדינות. לדעתי ולפי העובדות,TS1 היו קיימים לאחר הפרישה שלך, שעליה אני לא רוצה להתווכח אם באמת פרשת ומאיזה סיבות, כי זה לא ממש מעניין אותי. אנחנו לא פשוט ככה עלינו למאיה ולעשיריה, הייתה התנגדות והרבה...לדוגמא המקרה עם ירון:כשנשלח לו נשק מכל הברית.אני בבירור זוכר אותו יום, היו אז עדיין חדשות עולמיות לכולם, איך עשינו שיחה החברה שלא השתתפו, וחשבנו לעצמנו כמה זמן הם יכולים לתקוף אחד את השני. אולג.
 

590V ISRAEL

New member
לסיכום: צריך לסיים מתישהו את הקישור

הקישור התחיל במשפט כבוד למישהו שעשה התקפה נחמדה היום :) וכמו תמיד בקישורים שקשורים באיזושהי דרך התדרדר לתת רמה !!!! --------------------------------------------------------------- באמת ספאם מיותר בפורום , לפחות משורשר בהודעה אחת :) חחחחחחחח ---------------------------------------------------------------- מבקש ממכם לא לקחת קשה את חומי ו- MGH הם היו בברית מתחרה לשלי וכמובן או הותקפו על ידינו או פשוט יותר מדי מזדהים עם הברית. לא קשה להבין את התגובות שלהם. ---------------------------------------------------------------- לגבי וואקה באמת שאין לי מושג מי זה ומה הוא רוצה :) חחחחח השם שלו אומר הכל :). תודה וסיימנו להיום עוד דיון מיותר שהתחיל על ידי חברי MGH שעדיין קשה להם לשכוח מה שקרה לפני חודשים !!!!!!!!!!!!!! ומקשרים כל מילה שלי לזה.
 

evil44

New member
אני רוצה להבאיר

בפעם המאה אני לא נתנאל ש AFAC חיסלו כי כמו לירן יודע שאני תוקף אני עושה לפחות נזק לא תקיפה של צוללות שניכשלה המבין יבין
 

590V ISRAEL

New member
צודק עלית על משהו :)

זה בידיוק הנק' :) חחחחחחחחחחחחח מה הקשר של כל השרשור הזה לכותרת שלו :) MGH פשוט משועמים שאין מלחמה אז מנסים להלחם בפורום :) חחחחח
 

חומי1

New member
הזרזיר והעורב עובדים כצוות

באמת תמחק את השרשור. אדום בפורום מחליט להחיות מהמתים דיון תקיפה על MGH ,על מנת להעניק רוב גבית למתנגדים של MGH. אחרי זה הוא עוד מתלונן שאני מעיר לו על כך, באמת אתה צריך לקבל צל"ש על תפקוד יוצא מן הכלל כאדום.
 

didamus

New member
אוי אוי אוי.. כואבות לי העיניים

שורף לי בעיניים מרוב שקרים. תגיד, ואדים, אתה גם רק מספר את המעשיות שלך לנו או באמת מאמין בהם בעצמך גם? ואולי סיפרת אותם כ"כ הרבה פעמים שהן הפכו להיות האמת בעבורך? מה אתה אומר שאתה פרשת? בזמן המתקפה הגדולה הוא היה חי וקיים וגם אחרי זה המשכת לשחק - כל הזמן להחליף בין הצוללות ללוינים. בסוף כאשר ערן יצר את הראש נפץ אלקטרו מגנטי מחקת לעצמך את המדינה כי ידעת שתחוסל ישר. כל זאת גם היה עוד כשהיה את הבאג שמדינה עם 0 אדמה לא נמחקת. כל הכבוד. יצרת לעצמך עולם אלטרנטיבי ופיקטיבי.. אנא ממך, חסוך את "ידידי המלומד" ואת שלל החיוכים שמעידים שאין לך מה לומר לגופם של דברים. אני יודע שקשה לך להתאפק ולא לומר תמיד את המילה האחרונה. יום טוב
 

TCloud

New member
מילים כדורבנות.

האמת שעד היום חשבתי שאתה מדבר אמת, כמות השקרים ששפכת עכשיו (ואדים) גדולה יותר מכמות השטויות שמלך העולם מסוגל לפלוט ביום. פשוט עלוב שאיש עם היסטוריה במשחק מדבר כאלה שטויות ושקרים. ואפילו לא מקבל הפסד בכבוד. שי.
 
וואי שתקו...

מה עכשיו קראתם לכל הברית יאלה שאף אחד לא יגיב לשרשור הזה פשוט שבו בשקט..
 

וואקה

New member
חח מה שמזכיר לי

ואדים פרש בעקבות התקפות של MGH ולא לפני, אני זוכר בבירור שעם ההתקפה הראשונה של MGH הם העיפו את ואדים למקום 267, הוא עלה קצת בדירוגים כעבור כשבוע לדירוג 60 בערך ואז העיפו אותו למשהו כמו דירוג 5000.
 

meetAmeet

New member
ביקשת תשובות?

ואדים פרש לפני המתקפה שלכם, הוא לא היה בטווח של שבוע אחרי המתקפה שלכם, אחרי שראה מה קורה ניסה לעזור לחברים בברית, הוא לא רצה לחזור למשחק, מה שנתן היה עזרה בעצות בלבד.
 
למעלה